Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

polonez nie lubi wilgoci

martinpl 12 Kwi 2004 15:38 1755 21
  • #1 12 Kwi 2004 15:38
    martinpl
    Poziom 27  

    witam
    szukalem odpowiedzi na moje pytanie, ale nigdzie znalzec nie moge, a mianowicie co robic zeby polonez nie bal sie tak wilgoci? caro rocznik 96, 1.6gli z gazem, obroty biegu jalowego 800obr/min ale po deszczowej nocy, po przejezdzie przez wieksza kaluze, albo po myjni obroty jalowe ponizej 1500 obr/min malo kiedy spadaja, a jak juz to ich nie ma, po prostu gasnie i tak az do momentu az sie wysuszy, bez roznicy czy na gazie czy benzynie, co mam zabezpieczyc przed woda? cos czyms owinac? czy jak? podpowiedzcie bo rece opadaja.... :(

    0 21
  • #2 12 Kwi 2004 16:09
    tarnowski
    Poziom 22  

    Sprawdź czy masz suchy filtr powietrza :?

    0
  • #3 12 Kwi 2004 23:19
    genewa
    Poziom 12  

    Witam,

    czy to dzieje sie na nagrzanym silniku, czy również na zimnym?

    Sprawdź przewód od sondy Lambda i czujnika temp. cieczy (profilaktycznie).

    Pozdrawiam
    Marek

    0
  • #4 13 Kwi 2004 18:44
    martinpl
    Poziom 27  

    filtr jest suchy, a nawet jak cos to jak po deszczowej nocy moze tam dojsc woda? wilgoc moze...ale woda, watpie, dzieje sie to raczej na zimnym, potem jak sie ogrzeje jakby woda wyparuje, wysuszy sie i dziala ok, ten przewod od sondy to na idzie do kolektora? jest w tym miejscu gdzie rura laczy sie juz w jedna, jezeli tak to jest ok, czujnik temp. byl zmieniany

    0
  • #5 14 Kwi 2004 08:09
    camco
    Poziom 14  

    kopuka zozdzielaca wysokie swiecy

    0
  • #6 15 Kwi 2004 16:00
    martinpl
    Poziom 27  

    czysciutkie, suchutkie, przy okazji...slyszalem ze gdzies tam, tylko dokladnie gdzie to nie wiem mozna WD40 prysnac i pomaga, prawda?

    0
  • #7 15 Kwi 2004 17:01
    Usunięty
  • #8 15 Kwi 2004 18:53
    martinpl
    Poziom 27  

    piszac ze suche mialem na mysli kopulke od ktorej odchodza przewody zaplnowe do swiec, czyzbym cos pomylil?

    0
  • #9 15 Kwi 2004 20:45
    Bzzz
    Poziom 17  

    sprawdz przewody przy elektronicznym module zapłonowym taki duży radiator bodajrze koło zbiornika wyrównawczego.One są wrażliwe na wilgoć.

    0
  • #10 15 Kwi 2004 21:17
    Usunięty
  • #11 15 Kwi 2004 21:19
    martinpl
    Poziom 27  

    dzieki, bede jutro kombinowac od rana....

    0
  • #12 16 Kwi 2004 14:02
    martinpl
    Poziom 27  

    zrobilem wszystko co moglem i poradziliscie, teraz czekam na deszcz lub wizyte w myjni :) wtedy napisze czy cos to dalo...

    0
  • #13 16 Kwi 2004 14:47
    genewa
    Poziom 12  

    Jak będzie już szarawo na dworze, nagrzewasz silnik do temp. roboczej i ręcznym spryskiwaczem psikasz po kolei na poszczególne elementy w silniku. Jak zacznie coś się dziać to będziesz wiedział gdzie szukać.

    Pozdrawiam
    Marek

    PS. Życzę owocnych łowów.

    0
  • #14 16 Kwi 2004 17:16
    martinpl
    Poziom 27  

    swietny pomysl :) i jaki prosty, dzieki, sprawdze dzis!

    0
  • #15 16 Kwi 2004 17:38
    camco
    Poziom 14  

    najlepiej wjedz na automatyczna myjnie samochodow i zobaczysz czy wyjedziesz na druga strone :)

    0
  • #16 16 Kwi 2004 21:32
    martinpl
    Poziom 27  

    albo pomogly Wasze rady, albo po prostu za malo pryskalem :P ale wywalilem prawie litr wody na silnik taki malym opryskiwczem do kwiatow na wszystko, komputer, przewody, w kazda dziure i pracowal nadal rowno, na myjnie narazie nie musze jechac, pozatym az tak rozrzutny nie jestem :P jeszcze raz dzieki :)

    0
  • #17 21 Sty 2005 19:45
    ##FeniX##125***
    Poziom 12  

    na 99% przewody zapłonowe przerabiałem tą usterke :]

    0
  • #18 22 Sty 2005 10:34
    guciioo
    Poziom 15  

    Bzzz napisał:
    sprawdz przewody przy elektronicznym module zapłonowym taki duży radiator bodajrze koło zbiornika wyrównawczego.One są wrażliwe na wilgoć.



    A ja gym sie sugerował poradą tego kolegi bo w polonezach ta usterka jest bardzo częsta a szczegulnie tutaj i na przewodach wysokiego napięcia.

    0
  • #19 26 Lut 2005 18:56
    zbyszek lublin
    Poziom 14  

    sprawdz przewody ,swiece czy niema przebicia na silnik

    0
  • #20 26 Lut 2005 19:07
    robert45
    Poziom 21  

    Najlepiej odpal wieczorem i zobacz czy przewody wys.napięcia świecą.

    0
  • #21 27 Lut 2005 09:39
    martinpl
    Poziom 27  

    robert45 - problem rozwiazalem prawie rok temu, a o przewodach pisalo juz spora osob przed Toba, nie musiales sie powtarzac ;)

    0
  • #22 27 Lut 2005 19:02
    robert45
    Poziom 21  

    Faktycznie zagapiłem się.Sorki !!!!!!!!!>Pozdrowienia.

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo