Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

HELIX'y DB 62.1 w dzwiach Hatchback'a.

koks1990 11 Feb 2009 22:12 2127 21
    koks1990
    Level 10  
    Mam następujące pytanie, czy zestaw głośników HELIX DARK BLUE 62.1 nadawał by się do zainstalowania w drzwiach Golfa IV? Chodzi mi o zakup kompletu czyli 4szt. głośników wraz z maskownicami i zwrotnicami. Czy kupując zestaw z maskownicami i zwrotnicami będzie potrzebny jeszcze jakiś wzmacniacz czy to co jest w zestawie (2 x GŁOŚNIKI, 2 x TWEETER,2 x ZWROTNICA, OKABLOWANIE, ŚRUBY MONTAŻOWE) starczy. Chodzi mi o to, że przychodzi do mnie paczka, podłączam pod radioodtwarzacz Pioneer i ładnie gra czy trzeba coś jeszcze dokupić? Nie znam się za bardzo na tym, wiem, ze dobrze byłoby wygłuszyć drzwi, ale teraz pytam tylko o kwestię samych głośników.
    powalla
    Moderator of CarAudio
    Przychodzi, podłączasz według instrukcji i gra .
    dan7770
    Level 14  
    W zupelnosci wystarczy.Jak bedzie gralo pod samym radiem to juz inna kwestia,ale zestaw jest kompletny - czyli montujesz glosniki,podlaczasz kable i gra.
    koks1990
    Level 10  
    O, dzięki Panowie, o taką odpowiedź mi chodził, czyli konkret. Obawiałem się, że będę musiał zakupić jeszcze jakiś markowy wzmacniacz, a to wydatek rzędu min. 250 zł, czyli więcej od zestawu HELIX'ów DB 62.1.
    powalla
    Moderator of CarAudio
    Powoli, powoli nie tak szybko, bo jeśli dokupiłbyś wzmacniacz, to te DB pokazałyby dopiero "pazurki", a tak pod radiem to grać będą ale na cuda nie licz .
    koks1990
    Level 10  
    powalla - no nie liczę na cuda, ale chyba trochę będzie przyjemniej grało mi z przodu :) Raczej zakup wzmacniacza odpada. Na półce z tyłu mam wsadzone 2 głośniki Pioneer'a 60 RMS, wiem, że tu każdy neguje głośniki na półce, ale skoro już są to niech będą, nie będę jeździł z dwiema dziurami na podszybiu :)