Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

sharp AR203 e - serwis

irek1983 12 Lut 2009 12:02 2820 6
  • #1 12 Lut 2009 12:02
    irek1983
    Poziom 11  

    Witam

    mam kłopot z "czerwonym ludzikiem" świeci się przegląd jak go skasować w tym modelu? Sharp AR 203e

    0 6
  • #2 12 Lut 2009 17:04
    anty35
    Poziom 26  

    Wezwij serwis -potrzebna konserwacja.

    0
  • #3 12 Lut 2009 18:41
    wieslaw1967_40
    Poziom 18  

    Bardzo rzeczowa pomoc kolegi powyżej. Skasowaniem serwisu nic nie rozwalisz więc pokrótce wygląda to tak. Wejście w kody: klawisze C-interrupt-0-interrupt, powinno zgasnąć wszystko, teraz główny kod czyli 20 start potem podkod czyli 1 i start . Wyłącz włącz maszyne . Ma być. Ustawienie serwisu, główny kod to 21, podkod też 1. Dalej zależy ile chcesz ustawić serwisu:0-2500, 1-5000, 2-15000, 3-30000, 4-150000, 5-Free, 6-10000. A tak na marginesie to chłopek oznacza konserwacje czylli kompleksowe czyszczenie elektrod, luster itd. Jeżeli tego nie robiłeś to zastosuj się do rady poprzednika.

    0
  • #4 12 Lut 2009 19:47
    seatt
    Poziom 19  

    Do kolegi wieslaw1967_40 ; jakby napisał twój klient z którego żyjesz abyś podał mu jak skasować licznik przeglądów podałbyś ??

    0
  • #5 13 Lut 2009 12:10
    irek1983
    Poziom 11  

    Wezwałbym konserwant tylko ten coś ostatnio leci w "kulki" ustawia na najniższą liczbę kopii i serwis chyba co 2500, i konserwacja co 3 miechy

    0
  • #6 13 Lut 2009 16:28
    wieslaw1967_40
    Poziom 18  

    Ustawiam tak klienta żeby wzywał raz na kwartał niezależnie czy świeci serwis czy nie. To odpowiedź dla kolegi seatta. A co do twojego serwisanta to ma rację co do częstotliwości odwiedzin. Nie sztuką jest wezwać serwis raz do roku ale nie trzeba się dziwić gdy na fakturze jest kwota za remont maszyny a nie za konserwacje.

    0
  • #7 16 Lut 2009 19:05
    SławekSS
    Poziom 22  

    Ja powiem krótko. Sami sobie szkodzicie.
    A wieslaw1967_40'owi proponuje rozdawać pełne serwisówki klientom. Skoro i tak wzywaja Cie co 3-m-ce to miedzy czasie sami moga sobie ponaprawiac kopiarke.

    0