Witam szanownych fachowców
Corsa B rocznik 95. Nie gaśnie żarówka po zamknięciu drzwi (włącznik oświetlenia i świateł jest wciśnięty więc to odpada) .
Problem już występuje któryś raz , pierwszy raz się włączyło i nie zgasło jak wjechałem komuś w tył samochodu i dopiero jak podjechałem do warsztatu to mi gościu pogrzebał coś za lewym przednim reflektorem (tym po stronie kierownicy) i problem ustąpił .
Poprzednio jak się nie chciało wyłączyć sam jakoś naprawiłem jak pogmerałem na chybił trafił tam w kabelkach za reflektorem .
Ale wczoraj sam w nocy załączył się alarm i zapaliło się to cholerne światło kabinowe i nie gaśnie (ten wyświetlacz informacyjny też się pali)
Pogrzebałem znowu za reflektorem ale nic to nie dało , więc wyjąłem bezpiecznik numer 1 (on jest od oświetlenia kabiny , klaksonu , świateł awaryjnych ).
Jak wkładam bezpiecznik z powrotem to problem powraca.
Wydaje mi się , że to zwarcie występuje przy dużej wilgotności powietrza.
Proszę o każdą radę jak samemu się za to wziąć i gdzie szukać przyczyny.
Mam miernik oraz taki tester z żarówką i żabką co się ją podłącza do masy=karoserii ale nie wiem do końca co on bada.
Ostatecznie poszukam elektryka , ale wolałbym nie płacić w kółko za to samo .

Corsa B rocznik 95. Nie gaśnie żarówka po zamknięciu drzwi (włącznik oświetlenia i świateł jest wciśnięty więc to odpada) .
Problem już występuje któryś raz , pierwszy raz się włączyło i nie zgasło jak wjechałem komuś w tył samochodu i dopiero jak podjechałem do warsztatu to mi gościu pogrzebał coś za lewym przednim reflektorem (tym po stronie kierownicy) i problem ustąpił .
Poprzednio jak się nie chciało wyłączyć sam jakoś naprawiłem jak pogmerałem na chybił trafił tam w kabelkach za reflektorem .
Ale wczoraj sam w nocy załączył się alarm i zapaliło się to cholerne światło kabinowe i nie gaśnie (ten wyświetlacz informacyjny też się pali)
Pogrzebałem znowu za reflektorem ale nic to nie dało , więc wyjąłem bezpiecznik numer 1 (on jest od oświetlenia kabiny , klaksonu , świateł awaryjnych ).
Jak wkładam bezpiecznik z powrotem to problem powraca.
Wydaje mi się , że to zwarcie występuje przy dużej wilgotności powietrza.
Proszę o każdą radę jak samemu się za to wziąć i gdzie szukać przyczyny.
Mam miernik oraz taki tester z żarówką i żabką co się ją podłącza do masy=karoserii ale nie wiem do końca co on bada.
Ostatecznie poszukam elektryka , ale wolałbym nie płacić w kółko za to samo .