Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Lodówki Samsung i LG - proszę o opinie

and631 01 Dec 2019 13:13 109739 32
Bosch
  • #31
    Bitels85
    Level 25  
    A ja posiadam lodówkę Samsung RB31FERNCSA od maja 2014 i do tej pory pracuje (odpukać) bez zarzutu. Nic nie pęka, nie rozchodzi się, nie rzęzi, nie hałasuje nie odkształca się drzwi nie owieszają się nawet pomimo dużego obciążenia. półki szklane mimo wielu rys od przesuwania po nich różnych garnków itp wytrzymują i nie popękały. Chłodzi dobrze, zamraża szybko, półlitrówka włożona do zamrażalnika zdąży się elegancko schłodzić zanim archetypowy szwagier zdąży wyzerować poprzednią :) Nie uważam tego modelu za jakiś górnolotny ale swoje zadanie spełnia z powodzeniem i pracuje bezawaryjnie. Dziwią mnie opinie skrajne, choć wiadomo, że zawsze zdarzy się wadliwa partia (najczęściej po trosze celowe użycie kiepskiego komponentu - tzw planowe zużycie :D).

    Obecnie w rodzinie szykuje się zakup nowej lodówki i w grę wchodzi rb33n341msa. Może ktoś podpowiedzieć czy jest ok?
  • Bosch
  • #32
    Apt9025
    Level 1  
    bajtpphu wrote:
    Witam
    proponuje zachować daleko idącą ostrożność przy zakupie lodówki Samsung. Serwis szuka powodu by nie obsługiwać w ramach gwarancji. Zakupiłem lodówkę . Do mojej aranżacji kuchni trzeba było przełożyć drzwi. Zawiasy niewłaściwie zaprojektowane
    i powodują wygniatanie uszczelki z jednej strony. Po przełożeniu drzwi lodówka nieszczelna. Serwis uważa że nie będzie dokonywała wymiany uszczelek ponieważ drzwi zostały przełożone przez nieautoryzowany serwis . Są po prostu śmieszni. Nie dość ze sprzedają bubla za tak duże pieniądze to okradają jeszcze klienta nie respektując gwarancji.


    Mam dokładnie ten sam problem, Osobiście przełożyłem drzwi lodówko-zamrażalki. Kiedy zamykam górne drzwi lodówki dolne od zamrażarki puszczają i po pewnym czasie włącza się alarm.
    Wezwałem serwis, przez pierwsze pól godziny serwisant stał - bo może przystąpić do naprawy dopiero po okazaniu nr faktury zakupu.
    Dlaczego tego nie można załatwić przy zgłoszeniu naprawy ???
    Serwis odmówił obsługi z powodu samodzielnego wykonania przełożenia drzwi (podobno jest to w gwarancji).
    Poprosiłem aby naprawił odpłatnie - to też okazało się niemożliwie bo autoryzowany serwisant Samsunga nie wie co było źle zrobione przy zmianie kierunku drzwiczek a stwierdzić co nie działa samodzielnie nie potrafi.
    Polityka firmy Samsung w skrócie jest taka: zmieniłeś kierunek drzwi samodzielnie to możesz nową lodówkę wywalić na śmietnik, serwis ani bezpłatnie ani nawet w przypadku pokrycia kosztów naprawy, użytkownikowi swojego sprzętu nie pomoże.
    Uwaga firma naciąga użytkowników na kruczki gwarancyjne i nie potrafi naprawić własnego sprzętu.