Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Fibaro Fibaro
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Bujanie obrotow na zimnym silniku Renault 1.4 2000r

djeryk 12 Lut 2009 18:01 2224 13
  • #1 12 Lut 2009 18:01
    djeryk
    Poziom 9  

    Witam wszystkich majsterkowiczow

    Mam mały problem z moja meganką 1.4 benzyna +gaz. Odpalanie poranne tragedia jak odpali obroty spadaja i jest falowanie zachowuje sie tak jakby ssania nie było ( ciepły silnik ). Ciepły silnik jest ok nie ma wachań obrotow

    Czyszczenie przpustnicy było, silniczka krokowego tez

    Czy olej ma wpływ na to bo musze wymienic bo o 1000km juz za duzo przejechałem

    POMOCY [/b]

    0 13
  • Fibaro
  • #2 12 Lut 2009 18:07
    domex32
    Moderator Samochody

    Do sprawdzenia czujnik temperatury oraz sonda lambda. A jakie są błędy w sterowniku?

    0
  • #3 12 Lut 2009 18:07
    mały7
    Poziom 8  

    odpalasz na benzynie czy gazie

    0
  • #4 12 Lut 2009 18:49
    djeryk
    Poziom 9  

    odpalam na benzynie do teparatury takiej jak ustalone jest dla centralki gazu i poznie przełącza mnie na gez

    Dodano po 3 [minuty]:

    domex32 napisał:
    Do sprawdzenia czujnik temperatury oraz sonda lambda. A jakie są błędy w sterowniku?




    tzn jak sprawdzic czujnik temperatury oraz sonde nie podpinałem pod komputer

    Dodano po 27 [minuty]:

    domex32 napisał:
    Do sprawdzenia czujnik temperatury oraz sonda lambda. A jakie są błędy w sterowniku?


    i chyba chodzi ci o czujnik temperatury silnika ???

    0
  • Fibaro
  • #5 12 Lut 2009 20:20
    domex32
    Moderator Samochody

    Sondę sprawdzasz miernikiem ustawionym na wartość 2 V wpinając się plusem w czarny przewód sondy i minusem do minusa akumulatora, napięcia powinny wahać się od 0,1-0,8 V Pomiar tylko na benzynie i na silniku rozgrzanym do temp min 60 stopni.

    Czujnik temperatury płynu chłodzącego można zmierzyć na rezystancje na ciepłym i zimnym silniku, podaj mi dokładnie model auta i kod silnika to poszperam u siebie czy mam wartości rezystancji dla tego czujnika i gdzie on się znajduje.

    0
  • Fibaro
  • #6 13 Lut 2009 18:13
    djeryk
    Poziom 9  

    domex32 napisał:
    Sondę sprawdzasz miernikiem ustawionym na wartość 2 V wpinając się plusem w czarny przewód sondy i minusem do minusa akumulatora, napięcia powinny wahać się od 0,1-0,8 V Pomiar tylko na benzynie i na silniku rozgrzanym do temp min 60 stopni.

    Czujnik temperatury płynu chłodzącego można zmierzyć na rezystancje na ciepłym i zimnym silniku, podaj mi dokładnie model auta i kod silnika to poszperam u siebie czy mam wartości rezystancji dla tego czujnika i gdzie on się znajduje.




    Renault Megane 1.4e 2000r nr.silnika musze spisac gdzie sie misci ten czujnik teperatury ??? gdzies w głowicy z tyłu tam jest jest jeden a pod spodem drugi ale ten drugi to chyba czujnik oleju

    pozdrawiam

    0
  • #7 13 Lut 2009 18:20
    Usunięty
  • #8 13 Lut 2009 18:25
    autoas
    Poziom 41  

    Natychmiast zrób regulację zaworów, bo są "podparte" i czekam na podziękowania

    0
  • #9 13 Lut 2009 18:30
    milejow
    Poziom 42  

    elektrit napisał:
    Jak się to stało, że jeszcze nikt nie napisał o czyszczeniu krokowca?
    Wychodzi z mody w tym sezonie?

    Autor napisal o wyczyszczeniu na samym poczatku:D.Silnik pewnie E7J,cz.temp obok termostatu(4pinowy)

    0
  • #10 13 Lut 2009 20:12
    djeryk
    Poziom 9  

    elektrit napisał:
    Jak się to stało, że jeszcze nikt nie napisał o czyszczeniu krokowca?
    Wychodzi z mody w tym sezonie?



    napisałem ze juz to zrobiłem i przeczyściłem przepustnice

    pozdrawiam

    Dodano po 2 [minuty]:

    autoas napisał:
    Natychmiast zrób regulację zaworów, bo są "podparte" i czekam na podziękowania



    zawory były ustawiane ze 2 miesiace temu wiec juz by sie rozregulowały??? chyba nie

    Dodano po 4 [sekundy]:

    autoas napisał:
    Natychmiast zrób regulację zaworów, bo są "podparte" i czekam na podziękowania



    zawory były ustawiane ze 2 miesiace temu wiec juz by sie rozregulowały??? chyba nie

    0
  • #11 13 Lut 2009 20:12
    autoas
    Poziom 41  

    Zawory!!!!!!!!!

    0
  • #12 13 Lut 2009 20:14
    djeryk
    Poziom 9  

    milejow napisał:
    elektrit napisał:
    Jak się to stało, że jeszcze nikt nie napisał o czyszczeniu krokowca?
    Wychodzi z mody w tym sezonie?

    Autor napisal o wyczyszczeniu na samym poczatku:D.Silnik pewnie E7J,cz.temp obok termostatu(4pinowy)




    TAK silnik E7J

    0
  • #13 14 Lut 2009 15:27
    milejow
    Poziom 42  

    autoas napisał:
    Zawory!!!!!!!!!

    Prawda,lepiej sprawdzic niz robic pozniej glowice

    0
  • #14 23 Lut 2009 19:17
    djeryk
    Poziom 9  

    Do wszystkich uzytkownikow


    DZIEKUJE ale przyczyna była inna parownik przepuszczał gaz do kolektora gaz mieszał sie z paliwem i silnik warjował wymieniłem parownik gazu i jest ok


    Dziekuje i pozdrawiam

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo