Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Bluetooth BTM-222 zamiana PINu...

13 Lut 2009 07:36 10895 16
  • Poziom 10  
    Witam!

Jestem początkujący jeśli chodzi o bluetoothy... i mam pytanie dotyczące BTM-222. W jaki sposób zmienić PIN? Potrzebuje układ (uC+BTm...), który będzie działał w następujący sposób... jeśli telefon znajdzie się w zasięgu działania BTM-222 to będzie mógł się połączyć po podaniu PINu w telefonie... i nie może to być jakiś standardowy PIN typu 0000 czy 1234...
    Niestety dokumentacja do BTM-222 jest strasznie uboga... albo ja nie umiem tego znaleźć.
    Z góry dzięki za wszelką pomoc.
    Pozdrawiam,

Losar
  • Poziom 10  
    Dzięki za info. Umknęło mi to w pdf'ie. Pozdrawiam.
  • Poziom 11  
    Losar napisał:
    Dzięki za info. Umknęło mi to w pdf'ie. Pozdrawiam.

Odpaliles juz komunikacje po rsie ? Ja wlasnie po nocy bojow skonczylem :) jaby co sluze pomoca.
  • Poziom 10  
    Hej! Niestety nie miałem zbyt wiele czasu. Chciałem przetestować ten moduł, podpiąłem zasilanie i wykrywa mi go BlueSoleil jako Port Szeregowy na COM5. Niestety nie da się nic wysłać za pomocą HyperTerminala. Nie wiem czy dobrze rozumiem ... ale komendy AT działają w takim razie jeśli żądanie będzie pochodziło od strony BTM-222 (np z mikrokontrolera po UART)??? Bo w tej chwili BTM-222 jest przezroczysty...
    J
    eszcze jedno pytanie ... jak przejść w tryb MASTER?

No i na koniec taka sprawa... łącząc się za pomocą bluetootha w komputerze z telefonem mogę wybrać jedną z usług np. transfer plików lub port szeregowy, itp. Spróbowałem połączyć się z SE K750i jako port szeregowy i przetestować komendy AT. Niestety tylko część działa (posiadam dokumentacje do Siemensa C35i)i w związku z tym pytanie gdzie można znaleźć listę komend obsługiwanych przez Sony Ericssona?