Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Octavia I siłownik zamk, reg. lustereka i jego ogrzewanie

13 Lut 2009 09:46 2080 10
  • Poziom 2  
    Witam
    czy ktos z was spotkał sie z podobnym problem , a mianowicie . Nie działa zamykanie i otwieranie pilotem tylko drzwi kierowcy , dodatkowo tylko w lewym lusterku nie działa regulacja oraz podgrzewanie . Gdzie szukac problemu , od razu rozbierac drzwi czy moze gdzies przez złacze diagnostyczne mozna to tego dojść gdzie i co sie zepsuło
  • Pomocny post
    Poziom 31  
    A czy przypadkiem nie otwiera ci sie reszta drzwi za drugim nacisnieciem guzika? takie kodowania modułu komfortu maja autoa w Uk, to bardzo tam popularne dla grupy VAG. Diagnostyka VAg-iem i sprawdzisz gdzie sa bledy.
  • Moderator Samochody
    Dos prawdzenia wiązka od karoseri do drzwi pod wzgledem pękniętych, przełamanych przewodów, a jesli tam całe to w drzwiach do sprawdzenia czy aby masy sie nie rozpadły, bo tam sa wszystkie masy do jednego przewodu zgrzane i tam lubi sie rozejsc.
  • Poziom 2  
    witaj . Pozostałe drziw otwieraja i zamamykaja sie po pojedyńczym nacisnieciu pilota . druga kwestia ap wersji z Uk , niestety albp stety samochód kupiny w polskim salonie . Mimo wszytsko sprawdze to na Vag-u , jesli to pozwoli uniknąc powazniejszych napraw .
  • Moderator Samochody
    Jesli nie masz ogrzewania i regulacji lusterka, oraz nie zamyka Ci się jedna strona, to masz uszkodzenie przewodów, ale zrób jak uważasz. Ewentualnie jeszcze bezpieczniki do sprawdzenia. Sciągnij normalnie osłone gumową przewodów ktore idą do drzwi i sprawdz.
  • Pomocny post
    Poziom 34  
    Krzysztof Kosydar napisał:
    Mimo wszytsko sprawdze to na Vag-u , jesli to pozwoli uniknąc powazniejszych napraw .


    poważniejszych napraw ta przypadłość nie wymaga a jedynie rozebrania całego boczku drzwi kierowcy jeśli nie będzie to pęknięty przewód pomiędzy drzwiami a słupkiem, naprawy nie unikniesz gdyż Vag tego nie naprawi a jedynie pomoże w lokalizacji usterki, niemniej jednak lepiej wykonać ją samemu niż przepłacać elektromechanikowi.
  • Poziom 2  
    no i niestety , po podpieciu pod VAG-a nie wykazuje zadnego błedu ;( trzeba bedzie rozbierac tapicerke i szukac po kablach .
  • Poziom 31  
    cos dziwnego masz Vaga. Przeciez mozesz sprawdzic kazdy zamek z osobna w VAgu wiec musisz miec z niego sygnał zwrotny jesli odpowiada. A jak go nie masz to masz bład. Chyba ze to jakas stara Octavia jest
  • Poziom 42  
    Sciagnij ta oslone gumowa biegnaca od drzwi do slupka i sprawdz w niej przewody(dokladnie)zamiast zabierac sie do tego od du.. strony
  • Poziom 18  
    Spacewalker napisał:
    cos dziwnego masz Vaga. Przeciez mozesz sprawdzic kazdy zamek z osobna w VAgu wiec musisz miec z niego sygnał zwrotny jesli odpowiada. A jak go nie masz to masz bład. Chyba ze to jakas stara Octavia jest


    Wiesz jak to jest kolego. Większość to używa testerów do kasowania błędów nawet jeśli jakikolwiek błąd wyskoczy to myślą ze kasując go naprawi sie system.

    Dodano po 2 [minuty]:

    Coś takiego jak pomiar wartości mierzonych jest im niepotrzebny do niczego. I jak sie uda wykasować to znaczy że sie naprawiło a jak nie to pozostaje tylko dać na msze.
  • Poziom 31  
    Zacznijmy od tego ze nie wiadomo jaka to Octavia, czy pilot jest fabryczny. gadamy to o wszystkim a koles nawet nie raczyl napisac dokladnie jakie ma auto. Watpie zeby miala VAG=-a wiec pojechal do jakiegos "pseudo" warsztatu, podlaczyl jakas wtyczke i mowi " nic nie ma" .....