Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Texa PolandTexa Poland
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kadett C14NZ Brak mocy prosze o pomoc

13 Lut 2009 14:51 2658 27
  • Poziom 12  
    Kadett z instalacja gazowa dziwnie reaguje na pedał gazu. Gdy jadę tak około 80-90km/h i dodam dużo gazu wydobywa się tylko dziwne buczenie jak by dostawał za dużo powietrza i nie chce ciągnąć tak jak powinien( po przełączeniu na gaz jest ok.)drugi objaw to gdy pracuje na wolnych obrotach i uderzam w pedał gazu autko zamiast wejść na chwile na obroty dławi się, wymienione świece filtry (wszystkie)olej kopułka zapłonowa teraz myślę nad wymiana potencjometra przepustnicy
  • Texa PolandTexa Poland
  • Poziom 10  
    a moze filtr pow. jest brudny i poprostu gdy potrzebuje przy tej predkosci sprezonego powietrza filtr nie moze go dostarczyc (bo jest zapchany) i nie ma mocy..
  • Texa PolandTexa Poland
  • Poziom 12  
    filtry wymienione... na gazie dzialo by sie podobnie a tu nie na gzie jest ok
  • Poziom 10  
    to moze turbina?? na gazie auto jest słabsze niż na benzynie więc na benzynie jest mocniejszy i przez to może tak sie dzieje.. ja tak na odległość nie umim powiedizeć dokładnie co jest grane jesli chodzi o samochody.. trzeba poprostu zobaczy, przewieź się itd..
  • Poziom 12  
    MlodyElektronik999 napisał:
    to moze turbina?? na gazie auto jest słabsze niż na benzynie więc na benzynie jest mocniejszy i przez to może tak sie dzieje.. ja tak na odległość nie umim powiedizeć dokładnie co jest grane jesli chodzi o samochody.. trzeba poprostu zobaczy, przewieź się itd..



    wlasnie wychodzi na to ze na gazie sie lepiej jezdzi niz na benzynie... bylo odwrotnie na benzynie chodzil lepiej ale teraz na benzynie nie ma sily
  • Pomocny post
    Moderator Samochody
    MlodyElektronik999 napisał:
    to moze turbina?? na gazie auto jest słabsze niż na benzynie więc na benzynie jest mocniejszy i przez to może tak sie dzieje.. ja tak na odległość nie umim powiedizeć dokładnie co jest grane jesli chodzi o samochody.. trzeba poprostu zobaczy, przewieź się itd..


    Bez komentarza - Opel kadet turbo....
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Poziom 22  
    Wywołaj kody błyskowe to może coś ci powiedzą może jest jakiś błąd.
  • Poziom 10  
    Odnośnie kolegi elektronika 999, chłopie poczytaj trochę lektury fachowej a nie pie........... dol głupot i nie obrażaj innych.Pozdro dla gości znających się na temacie.
  • Poziom 12  
    kmitki napisał:
    Wywołaj kody błyskowe to może coś ci powiedzą może jest jakiś błąd.


    kod bylyskowy powiedzial tylko 45 czyli zbyt bogata mieszanka na biegu jalowym... ostatnio po analizie spalin wyszlo ze dosyc bogato daje ale to robili ludzie od gazu wiec bronia tylko swojego a cala reszte winy zwalaja na benzyne!!!
  • Poziom 12  
    jak sprawdzic cisnienie paliwa??? ostatnio robilem kontrolke rezerwy i musialem zlac paliwo wiec podpielem waz wlaczylem zaplon i butelka 2 litry napelnila sie w 0.5 minuty wydaje mi sie ze papka daje ok ale jak sprawdzic cisnienie????
  • Poziom 12  
    robokop napisał:
    minio210 napisał:
    jak sprawdzic cisnienie paliwa???


    Manometrem.

    ]

    a domowym sposobem??? tak jak zlewalem do butelki wygladalo na ok
  • Użytkownik usunął konto  
  • Moderator Samochody
    A potrafisz domowym sposobem zmierzyć np. gorączkę ?
    Musisz mieć manometr, na oko nie określisz czy wartość ciśnienia jest prawidłowa. I raczej to nie tu będzie przyczyna usterki.
  • Poziom 12  
    ktos napisal ze to wina wtryskiwacza ze sie zaciera:
    z tym wrtyskiwaczeme moze byc cos prawdy bo ostatnio jak zrobilem na benzynie ok 300km myslalem ze juz jest ok teraz troszke na gazie i znowu podobny efekt??? jak wyczyscic wtryskiwacz i jak sprawdzic jego dzialanie????

    a co do cisnienia paliwa to czy jak sie jedzie 150km/h to wtedy powinno brakowac co??????
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    czujnik temperatuty to dobry pomysl ale jak sprawdzic czy dobry... odpalam rano jest ssanie obroty ok 1300 i gdy silnik nabiera temperatury obroty spadaja az do ok 900 wiec komp widzi ze temperatura rosnie i stopniowo wylacza ssanie prosze mnie poprawic jak sie myle!!!

    Dodano po 1 [minuty]:

    co to jest ten reduktor cisnienia i gdzie go znajde???? co do sondy to ma rok i jak sie wk.... to ja zmienie dla pewnosci... prosze o info co to ten reduktor cisnienia ....
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    jaworskiauto napisał:
    no to czujnik wygląda na dobry, a reduktor ciśnienia jest przy wtryskiwaczu, żeby go wyeliminować musisz koniecznie zmierzyć ciśnienie paliwa, (0,9 bar) isonde miernikiem, poprawny pomiar to od 0,1v do 0,9v a u ciebie teraz na stan obecny musi, zaznaczam musi być 0,9v, oczywiście pomiar na benzynie

    Dodano po 5 [minuty]:

    podpowiem jeszcze że robiłem już taki przypadek w astrze i też c14nz i skończyło się na wymianie sterownika, bo nie "widział" sondy


    a byly jakies bledy o sondzie????

    Dodano po 2 [minuty]:

    jaworskiauto napisał:
    no to czujnik wygląda na dobry, a reduktor ciśnienia jest przy wtryskiwaczu, żeby go wyeliminować musisz koniecznie zmierzyć ciśnienie paliwa, (0,9 bar) isonde miernikiem, poprawny pomiar to od 0,1v do 0,9v a u ciebie teraz na stan obecny musi, zaznaczam musi być 0,9v, oczywiście pomiar na benzynie

    Dodano po 5 [minuty]:

    podpowiem jeszcze że robiłem już taki przypadek w astrze i też c14nz i skończyło się na wymianie sterownika, bo nie "widział" sondy


    napisz prosze o twoim przypadku jakie objawy czy tez na wolnych obrotach po uderzeniu w gaz zamiast wejsc na obroty przygasam no i ta brak mocy jade dodaje gazu tak ok 1500-1800 obr/min i nic tylko buczy potem po 2000 jest juz lepiej
  • Moderator Samochody
    Albo kolega zacznie czytać uważnie to co mu się pisze na forum i stosować się do wskazówek, albo zamkniemy wątek. Od samego pisania auto się nie naprawi. Proszę sprawdzić sondę, czy reaguje na zmiany składu mieszanki. LPG 1czy 2 generacja?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    co do sondy byla wymieniana wiec bardziej obstawiam ze jest ok no i komp nie robi bledu sady.. jak byla uszkodzona dostalem sygnal ze jest uszkodzona i wymienilem ma niecaly rok... ok sparwdze ta sade ale obawiam sie ze jest ok mysle nad tym reduktorem...

    Dodano po 6 [minuty]:

    jaworskiauto napisał:
    pewnie 1 gen. na śrubę i dlatego wykończył sonde a może i nawet kata

    mam drugiej generacji bo to c14nz a 1 generacja jest do gaznika!!! jest tu komp i czyta jakies informacje od sondy wiec to druga generacja ale co do wykonczenia sondy i kata przez gaz to moze byc racja... sprawdze ta sade bo to faktycznie wazne a co do kat to zapchany chyba nie jest bo na gazie jedzie normalnie!!!
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    mozecie mi jeszcze podpowiedziec jak najlepiej i dokladniej sparwdze ta sade jest ona jednoprzewodowa i mam miernik cyfrowy.... wiem ze do dokladnych pomiarow lepszy jest analogowy wiec czy musze sobie taki sprawic
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    jaworskiauto napisał:
    ustawiasz przełącznik miernika na prad stały do 2v, czerwoną końcówke miernika wpinasz w czarny kabel sondy (bez odłączania jej od instalacji) a czarną końcówke miernika do masy i na pracującym silniku sprawdzasz jaki jest odczyt na wolnych obrotach, jak i na wysokich (okolo 2500 obrotów)


    bardzo dziekuje jutro napisze jakie efekty pozdrawiam!!!