Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

AUDI A6 - pilot w kluczyku, działa wybiórczo po jeździe

gracus7 13 Lut 2009 16:31 4551 7
  • #1 13 Lut 2009 16:31
    gracus7
    Poziom 26  

    Witam, mam pytanie dotyczące działania pilota w tym modelu.
    W chwili obecnej nie działa pilot, została wymieniona bateria jednak poprzednia była sprawna a pilot nadal nie działa. Wystarczy jednak przejechać około 30 km i po zakończeniu jazdy pilot działa prawidłowo!!!! Jednak po 20 minutach znów nie działa i sytuacja się powtarza. Doszedłem do wniosku, że może to być jakiś problem ze stykami bo jak jest zimne auto to awaria a gdy nagrzeje się wtedy zaczyna działać pilot. W momencie gdy nie działa pilot auto można zamknąć z kluczyka i centralny działa prawidłowo.
    Gdzie jest sterownik odbierający sygnał z pilota w tym modelu i może jest to jakaś typowa usterka??

    0 7
  • #2 13 Lut 2009 19:08
    Ireneo
    Poziom 40  

    Jezeli c5 to pod nogami kierowcy a c4 to chyba w pompce od zamka

    0
  • #3 11 Mar 2009 17:48
    gracus7
    Poziom 26  

    Auto jest z 2005 roku więc moduł chyba będzie u góry jednak mam jeszcze jedno pytanie czy moduł komfortu ma jakiś związek z kierunkowskazami a dokładnie z tym że tak samo jak pilot do czasu nagrzania auta nie działają kontrolki od kierunkowskazów na desce rozdzielczej!! W lampach działają prawidłowo jednak nie na desce. a jak się zagrzeje po przejechaniu kilku kilometrów to i pilot działa i kontrolki...

    Dodano po 5 [godziny] 58 [minuty]:

    A wiec przyprowadził znajomy auto zaparkował je i wszystko działało jak należy. Po około 15 minutach auto nie reagowało juz na pilota a po włączeniu zapłonu kontrolki od kierunkowskazów na desce rozdzielczej nie świeciły po włączeniu kierunkowskazu. Wyjąłem moduł który przykręcony jest pod przekaźnikami odłączyłem przejrzałem płytkę i ponownie zamontowałem, po złożeniu zamek działa prawidłowo przez 30 minut po tym czasie ponownie sytuacja wraca. Gdy otworzyłem boczek kokpitu tam gdzie są bezpieczniki i wyjąłem na chwilkę zworę tą która jest nad bezpiecznikami taka prostokątna z dwoma rzędami pinów to zamek zaczął ponownie działać!!! czyli wygląda na to że wiesza się centralny albo moduł komfortu. Do czego służy ta prostokątna wielopinowa zwora która jest nad bezpiecznikami?????

    0
  • #4 13 Mar 2009 11:42
    gracus7
    Poziom 26  

    Czy nikt nie jest w stanie pomóc ? może ktoś podpowie do czego służy ta duża zworka nad bezpiecznikami.

    0
  • #5 27 Wrz 2009 23:13
    Teri-air
    Poziom 1  

    WITAM MAM PODOBNY PROBLEM Z PILOTAMI DZIAŁAŁY A NIE DZIAŁAJA PRUBOWAŁE NA WSZYSTKIE SPOSOBY I NIC
    PODPINANY POD KOM.. U MAGIKA OD KLUCZY I NIE
    POWIEDZIAŁ ZE MODUŁ KONFORTU
    JADE DO ELEKTRONIKA ZA PARE DNI NAJLEPSZEGO W POLSCE PODOBNO SRWISY JEŻDZĄ DO NIEGO TO ZOBACZYMY CO ON MI POWIE I ILE KASY CHYBA ZE KTOŚ MI POMOŻE
    POZDRAWIAM BARTEK

    0
  • #6 28 Wrz 2009 08:54
    gracus7
    Poziom 26  

    Witam
    W moim przypadku z problemem uporał się serwis w niemczech za około 130 euro podobno wymienili moduł komfortu -- tak powiedział własciciel.

    pozdrawiam wszystkich

    0
  • #7 03 Paź 2012 18:45
    danielgsm
    Poziom 9  

    Witam.Ja mam podobny problem z moim centralnym zamkiem w Audi A6 z 98r.Normalnie zamknąłem auto a po jakimś czasie chciałem otworzyć z pilota i lipa.Zero odzewu.Otwarłem drzwi kluczem i chciałem sprawdzić czy odpali.Niestety zaczeły migać kierunkowskazy i nie da się odpalić.Myślałem że to pilot winny i żona mi przywiozła drugi.Otwarłem bez problemu i to kilka razy sprawdzałem.Ale że już kupiłem baterje to chciałem je wykożystać w tym drugim pilocie.Jak je wymieniłem to znowu lipa.Nie wiem czy coś stało się z pilotem po zmianie baterji czy poprostu znowu się coś zacieło.Ma ktoś już może jakieś konkretne i sprawdzone lekarstwo?Zależy mi na szybkiej odpowiedzi bo auto stoi [rzy drodze w innym mieści i nie potrafię go odpalić.

    0
  • #8 10 Paź 2012 22:18
    geble
    Poziom 13  

    Najczęściej problem tkwi w zestyku S i warto przyjrzeć się wartościom mikrostyków drzwi .

    0