Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Brak iskry Ford Mondeo 1.6 16V Immo?

13 Lut 2009 18:58 6729 27
  • Poziom 10  
    Witam mam problem z fordem mondeo...1.6 16v 1997rok. tzn, nie ma iskry, jak jest to na chwile się pojawi i nie ma dalej. Sprawdziełem cewke(przełożyłem z innego)-nic to nie dało, sprawdziłem prąd w kablach dochodzących do cewki też nic...sprawdziłęm rozrząd też nic wszystko ok. kontrolka od immo gaśnie normalnie. podłaczyłem pod interfejs brak błędów...Auto przywiozłem w takim stanie z Niemiec tylko z jednym kluczykiem, poliwo podaje. Prosze o pomoc, sprawa dosyć pilna....Ma ktoś jakiś pomysł?

    Regulamin 10.9 oraz 11
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 33  
    czujnik położenia wału też sprawdzałes?
  • Poziom 10  
    Tak, wszystko ok
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 10  
    Sprawdź moduł zapłonowy tzw. EDIS 4 to on może to powodować.
  • Poziom 10  
    a możesz powiedzieć gdzie to jest to podłoże drugi na próbe
  • Poziom 42  
    Tam jest tylko komputer i cewka
  • Poziom 10  
    jakieś pomysly?
  • Poziom 42  
    Masz zasilanie po kluczyku na cewki? , Sprawdz przekaznik R16.
  • Poziom 25  
    Jeśli iskra pojawia się tylko na krótką chwile to raczej immo padło.
  • Poziom 42  
    Matimon - immo chyba nie , bo gaśnie. Napisał: sprwadziłem po kablach prąd do cewki też nic.... Pozostał przekaznik, chyba , że to NIC , oznacza 12V.
  • Poziom 10  
    to Nic oznaczało że wszystko ok, jutro sprawdzę przekaźnik
  • Poziom 42  
    Nie trzeba , ten właśnie przekaznik włącza napięcie na cewkę. Leon , a to Twoje OK , to jest 12V? , czy ok , tz. są kable ok?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 42  
    To ja i Ty o tym wiemy , ale drążę , aby to sprawdził.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    pompa chodzi, i prąd na środkowym jest w cewce.

    Dodano po 1 [minuty]:

    prąd jest dobry ok 12V
  • Poziom 42  
    To pozostało sterowanie cewki WN przez ECU , kluczowanie.
  • Poziom 10  
    mozesz coś więcej powiedzieć na temat tego kluczowania?
  • Poziom 42  
    Sprawdz na pinie cewki nr. 1 i 3 , w czasie kręcenia rozrusznikiem , czy jest sterowanie masą , najlepiej małą żarówką.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 42  
    Masz rację Elektrit , do trzech trudno policzyć.
  • Moderator Samochody
    fructon napisał:
    czujnik położenia wału też sprawdzałes?


    Opisz nam jak go sprawdziłes?
  • Poziom 10  
    podłożyłem drugi z auta na chodzie
  • Moderator Samochody
    A jak porady reszty kolegów? co z zasilanie i kluczowaniem cewki WN?
  • Poziom 15  
    Witam.
    Wracając do braku iskry i wysterowania przez ecc-v. Może ktoś udzieli info lub wskazówki co jest przyczyną usterki?

    Mam taki przypadek do naprawy i skoro jest szansa nie lecieć do dealera po nowy ster to bym spróbował.

    Chodzi jak mniemam o zamiennik tranzystora, czy wogóle to jest dostępne?

    Autko to focus 1,4 03.

    Pozdrawiam
  • Poziom 10  
    Witam

    Mam podobny problem brak iskry, wszystko pozatym jest to znaczy rozrusznik, wtrysk i pompa paliwa, W kompie podejrzewam 2 tranzystory padły czy ktoś przerabiał ten temat?
  • Poziom 33  
    Tak. trzeba sprawdzic czy z ecu wychodzi sterowanie na cewkę. Schemat w necie jest więc do dzieła.
  • Poziom 9  
    Mam pytanie o ten schemat na necie jak mozna go odnalezc??? Mam identyczny problem z 1.8 zetec ta sama hiostoria brak iskry. Jak ten schemat znalezc do sprawdzenia cewki -znaczy polaczen cewki ze sterownikeim itd. Prosze o pomoc.Z gory dzieki