Mam podobny problem w 1,9 ASV , po odpaleniu silnika regulator kata wychylenia lopatek "gruszka" wciaga sztange maksymalnie ustawiajac max cisnienie w dolocie, po przygazowce turbo glosno gwizda tak jak by w dolocie byla nieszczelnosc a zaworek n75 jest w tym czasie pod napieciem. Sprawdzilem caly dolot pod katem szczelnosci, dodatkowo zaslepilem zawor egr, wymienilem zaworek n75 na nowke sztuke, wymienilem wezyki podcisnieniowe. Dodam ze po zdjeciu wtyczki z czujnika cisnienia doladowania napiecie na cewce n75 znika a sztanga w gruszce podnosi sie max do gory i cisnienie w dolocie maleje, w zwiazku z tym pomyslalem ze ten czujnik falszuje pomiar, podmienilem na drugi i dzieje sie to samo. Czujnik wyglada tak
http://www.geocities.com/tech4tdi/pages/map.html
jest on zintegrowany z czujnikiem temperatury powietrza doladowanego, probowalem nawet podpiac w jego miejsce potencjometr, efekt jest taki ze od 0 do 0,7V sztanga w gruszcze jest u góry a od 0,7 do 5V wciaga sztange i ustawia max cisnienie, troche mnie to zdziwilo bo dziala to troche na opak, z charakterystyki czujnika wynika ze w wraz ze wzrostem cisnienia rosnie napiecie wyjsciowe, wiec jak zapodam wieksze napiecie na sterownik to tak jak by bylo za duze cisnienie i powinien dazyc do jego zmniejszenia (puscic sztange w gruszcze) a on dziala odwrotnie. W sumie juz wymięklem przy tym i jutro pojade na diagnostyke, zobacze co panowie z laptopem wymysla