Witam, mam pytanie dotyczące kontrolki CHEK, mianowicie po umyciu komory silnika,( bez silnika tylko części karoserii przy chłodnicy i po bokach) po przejechaniu ok. 10 km zaczęła mi mrugać kontrolka informująca o awarii silnika i w momencie jej mrugania auto zachowywało się tak jakby nie dostawało paliwa i szarpało.
Po odstawieniu auta i odpaleniu go na drugi dzień nic już nie szarpie ale dalej od czasu do czasu mruga mi CHEK. Nadmienię że sprawdziłem cewkę wtrysku sterującego jak i jego szczelność i wszystko jest w porządku.
Moje pytanie brzmi co może być przyczyną skoro auto pali , jeździ i nic złego w pracy silnika nie zaobserwowałem. Czy należy tylko wykasować komputer ale to 70 PLN. Proszę o radę.
Sprawdzono na komputerze i wyszło że:
81 i 82, tyle tylko że 82 ma dużo możliwości, wykluczam nastawnik gdyż był regenerowany i przejechałem jakieś 20000 km, pompa również, pozostaje wtrysk sterujący ale nie ma objawów przeciekania jak i kabelki wyglądają na nie uszkodzone. zawór odcinający Y5 też sprawny.
Nadmienię jeszcze tylko że podczas jazdy gdy przyśpieszam i zapali się kontrolka CHEK auto muli i wygląda tak jakby nie mogło przyspieszyć, a po chwili już ok i tak na zmianę.
Pytanie czy iglica może się zacinać i to powoduje ten problem.
Proszę o odpowiedź osoby które miały lub wiedzą co z tym należy zrobić.
ps. po skasowaniu błędu i ponownym uruchomieniu błąd sie powtarza
Po odstawieniu auta i odpaleniu go na drugi dzień nic już nie szarpie ale dalej od czasu do czasu mruga mi CHEK. Nadmienię że sprawdziłem cewkę wtrysku sterującego jak i jego szczelność i wszystko jest w porządku.
Moje pytanie brzmi co może być przyczyną skoro auto pali , jeździ i nic złego w pracy silnika nie zaobserwowałem. Czy należy tylko wykasować komputer ale to 70 PLN. Proszę o radę.
Sprawdzono na komputerze i wyszło że:
81 i 82, tyle tylko że 82 ma dużo możliwości, wykluczam nastawnik gdyż był regenerowany i przejechałem jakieś 20000 km, pompa również, pozostaje wtrysk sterujący ale nie ma objawów przeciekania jak i kabelki wyglądają na nie uszkodzone. zawór odcinający Y5 też sprawny.
Nadmienię jeszcze tylko że podczas jazdy gdy przyśpieszam i zapali się kontrolka CHEK auto muli i wygląda tak jakby nie mogło przyspieszyć, a po chwili już ok i tak na zmianę.
Pytanie czy iglica może się zacinać i to powoduje ten problem.
Proszę o odpowiedź osoby które miały lub wiedzą co z tym należy zrobić.
ps. po skasowaniu błędu i ponownym uruchomieniu błąd sie powtarza