Witam szanownych kolegow i kolezanki,
dopadl mnie ostatnio problem z moim peugeotem 307 2.0 benzyna + lpg sequent 24, mianowicie w sytuacji kiedy samochod jest srednio cieply (wskazowka w polowie drogi do optymalnej temperatury) samochod traci moc, przestaje reagowac na pedal gazu, po wcisnieciu sprzegla samochod gasnie. Po ponownym uruchomieniu jedzie dalej, po chwili pojawia sie komunikat 'catalityc converter fault' oraz blad p 0300. Drugim przypadkiem kiedy zjawisko to wystepuje jest duza predkosc i duze obroty, ostatnio dopadlo mnie na autostradzie przy duuzo ponad sto. Wymienilem cewke, 500 pln psu w du.. , nie pomoglo. I tak na chlopski rozum co to moze byc, zaplon nie moze sie wstrzelic w odpowiednim momencie, mioze jakis czujnik, polozenia walu ??? jakies sugestie?
dopadl mnie ostatnio problem z moim peugeotem 307 2.0 benzyna + lpg sequent 24, mianowicie w sytuacji kiedy samochod jest srednio cieply (wskazowka w polowie drogi do optymalnej temperatury) samochod traci moc, przestaje reagowac na pedal gazu, po wcisnieciu sprzegla samochod gasnie. Po ponownym uruchomieniu jedzie dalej, po chwili pojawia sie komunikat 'catalityc converter fault' oraz blad p 0300. Drugim przypadkiem kiedy zjawisko to wystepuje jest duza predkosc i duze obroty, ostatnio dopadlo mnie na autostradzie przy duuzo ponad sto. Wymienilem cewke, 500 pln psu w du.. , nie pomoglo. I tak na chlopski rozum co to moze byc, zaplon nie moze sie wstrzelic w odpowiednim momencie, mioze jakis czujnik, polozenia walu ??? jakies sugestie?