Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nie włącza się Panasonic NV-HD660 (magnetowid).

16 Lut 2009 17:05 2057 6
  • Poziom 14  
    Witam,
    jak w tytule, mam problem z magnetowidem. Sprzęt wogóle się nie włącza, wtyczka do gniazdka i nic ....cisza. Może ktoś posiada schemat ?? Wg mnie trzeba sprawdzić zasilacz, ewentualnie co może być przyczyną?? Bez schematu będzie ciężko. Z góry dzięki za podpowiedzi i pomoc.

    Pozdrawiam.
  • Poziom 28  
    Ciężko będzie bez miernika. Bez schematu dasz sobie rade. Na początek zrób coś co zrobić i tak trzeba . Wymień elektrolity. Po stronie pierwotnej koniecznie , po stronie wtórnej zalecane.
  • Poziom 14  
    I tak zrobię, wywala bezpiecznik a lelktrolit ma dziwne wskazania na multimetrze. Po stronie pierwotnej póki co. Wymienie i napiszę co i jak. Dzięki.
  • Poziom 28  
    Jezeli uszkadza się bezpiecznik, to elektrolity nie pomogą. Musisz znaleźć zwarcie. Na czym jest przetwornica ( tranzystor czy STR) ?
  • Poziom 14  
    W przetwornicy siedzi P3N60FI , N-Mos i sterownik TDA 4605.
  • Poziom 28  
    Sprawdź każdy element w przetwornicy. Scalak i tranzystor wymień. Sprawdź, czy po stronie wtórnej nie ma zwarć.
    lecz zanim to zrobisz sprawdź czy nie masz zwarcia na gretzu. Jeśli jest walnięty to wymień i zobacz co się dzieje. Jeśli jest ok zacznij od góry.
  • Poziom 14  
    Witam

    Po małej przerwie powracam z pytaniem. Zasilacz ma powymieniane scalak, tranzystor, elektrolity bez dwoch bodajrze (na koncu przetwornicy). Wlaczylo sie normalnie i udalo sie wyjac kasete. Ponownie wkladam kasete i wlaczyl sie PLAY-ok. wlaczam Stop i wyjalem kasete ponownie. Jeszcze jedna proba i kaseta nie da sie wlozyc. postalo z godzine i kaseta weszla tylko po zabawie pokretlem od przyspieszania filmu zostal w pozycji cofania :(. po wylaczeniu przyciskiem Power kaseta sie kreci w tyl. jak dojechal do konca tasmy dzwidnia w mechanice pyka (raz na sek) i tak ciagle. Co moze sie jeszcze dziac ....