Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Internet bezprzewodowy,ogromne straty pakietów, duże pingi

16 Feb 2009 20:38 6149 20
  • Level 10  
    Witam
    Przeglądam forum i nie znajduje nigdzie odpowiedzi na moje pytania.
    Obecnie mam internet bezprzewodowy od prywatnego dostawcy. Jestem zielony w tych sprawach!
    wiec zaczynam:
    łącząc się z bramą domyślną co chwilę mam "upłyną limit czasu żądania" lub pingi dochodzące do 500ms, internet też czasem się urywa że go nie ma na 8 minut. Jak sprawdzę siłę sygnału?

Nie zawsze tak jest! np w godzinach rannych internet jest super, jak i w godzinach nocnych, wiem że jest to spowodowane tym ze w tych godzinach jest mniej osób itp.
    Zastanawia mnie czy mogę w jakiś sposób poprawić siłę sygnału tym samym stałość internetu?
    Gość od którego biorę internet wpadł do mnie do domu dał mi wszystkie potrzebne adresy antenę, i AP i sobie poszedł! aha mierzył jeszcze siłę sygnału i powiedział że jest słaba chyba było około 10 db(to chyba beznadzieja)
    po drodze do anteny administratora są również przeszkody(kilka drzew, i odległość dość duża bo nie widać nadajnika)
    teraz moje pytanie brzmi, czy kupując lepszy sprzęt poprawie jakość internetu? (antena panelowa, AP to EW-7209Apg firmy Edimax długość kabla z anteny do AP to około 15-17m, w kompie nie mam żadnej karty sieciowej, kabel podpinam do zintegrowanej karty w płytę główną)
    Ale jeżeli z rana mam bardzo dobre czasy odpowiedzi od severa to nie znaczy to że zasięg jest dobry i w sprzęcie nie trzeba nic wymieniać?
    czy długość kabla wpływa na siłę sygnału?