Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

zetro 3011 majorek, problem z wtryskiwaczami- brak przelewu

16 Lut 2009 21:32 5472 8
  • Poziom 2  
    Witam! Mam problem z majorkiem. Zrobiłem remont silnika tzn. pompa wtryskowa po regeneracji (regenerowane w Przyworach k. opola), głowice po regenaracji (nowe zawory, prowadnice, uszczelniacze, gniazda, tuleja wtryskiwacza, dźwigienki, planowanie itp.) wymienione tłoki i pierścienie itp.
    złożyłem silnik, odpaliłem, i nie chodzi tak ja trzeba, nie mozna go utrzymać na niskich obrotach, kopci strasznie, no ale co mnie najbardziej martwi to fakt ze z przelewów wtryskiwaczy nie leci paliwo- zero, sucho rurka jest drożna, końcówki wtryskiwaczy również są nowe, \
    Z tym kopceniem itp sobie poradze bo może jest to wina nie dokładnie ustawionego zapłonu ale podpowiedzcie mi dlaczego wtryskiwacze sa z góry suche- nie przelewają paliwa?
  • Poziom 2  
    robokop napisał:
    Nie wyregulowane prawidłowo wtryskiwacze .

    Mam próbnik do ustawiania ciśnienia wtrysku paliwa. ustawiłem 160 bar
    Czy poza ustawieniem ciśnienia wyrysku jest jeszcze jakaś regulacja???
  • Pomocny post
    Poziom 32  
    Jak wtryskiwacz jest nowy i dobrze złożony to nie idzie paliwo na powrot.
  • Poziom 2  
    Wtryskiwacze rozpylaja pięknie, nie leją.
    możliwe że Megawe ma racje bo już 2 razy spotkałem sie z taką opinia- że nowe wtryskiwacze nie przlewają. Dzisiaj udało mi sie podregulować kąt wyprzedzenia zapłonu, i silnik pracuje o wiele lepiej, dociera sie :]
  • Poziom 2  
    Powiedzcie mi jeszcze jak dokładnie ustawić zapłon ?? (początek wtrysku)
    Gdzie mam szukać znaczników do ustawiania?
  • Pomocny post
    Poziom 14  
    Na obudowie sprzęgła 10-15 mm od dolnej krawędzi
    okienka do regulacji sprzęgła wybita jest kreseczka.
    Na kole zamachowym znak lub znaki znajdują się
    parę milimetrów nad jednym z trzech wycięć w kole.
    Przy 2 lub 3 znaczkach ustawiaj na drugi.
  • Poziom 34  
    Megawe napisał:
    Jak wtryskiwacz jest nowy i dobrze złożony to nie idzie paliwo na powrot.

    Dokładnie. Ten przelew jest po to, aby do zbiornika odprowadzić ewentualne przecieki paliwa z wtryskiwaczy. Ważne jest słowo "ewentualne". Przy nowych wtryskiwaczach przecieki są minimalne lub nie ma ich wcale. Pojawiają się przy zużyciu współpracujących części. Więc niczym się nie przejmuj.