Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

OKI 3321 przesunięcia strony na składance

luks_x 18 Lut 2009 12:17 2565 5
  • #1 18 Lut 2009 12:17
    luks_x
    Poziom 13  

    Witam. Mam taką drukarkę i taki oto problem:
    Puszczam powiedzmy 10 stron do wydruku na składance. i kolejne strony drukują się z coraz mniejszym marginesem od góry, przy 4-5 stronie górny margines zamiast zaczynać się na przykład 3cm od góry to już najeżdża na łączenie składanki. tak jak by w drukarce była zapamiętana inna długość papieru. próbowałem na 2 różnych kompach na domyślnych ostawieniach i resecie ustawień drukarki i nic. ciągle przesuwa źle papier między stronami.

    Rolki obejrzałem i nie zauważyłem żadnych problemów z nimi. nawet te z prawej strony wymieniłem na inne (z innej oki) a te z prawej wyczyściłem.

    0 5
  • #2 18 Lut 2009 13:27
    endriuf
    Spec od drukarek

    A jakie masz ustawienie strony? Z jakiego programu drukujesz?

    0
  • #3 18 Lut 2009 14:35
    laserjack

    Poziom 31  

    Ustawienia strony byc może nie zgadzją się z uzywanym papierem.

    0
  • #4 18 Lut 2009 14:54
    luks_x
    Poziom 13  

    Ustawienia strony nie byly modyfikowane wogóle. Generalnie drukarka pracowała dobrze aż przestała. podmienialiśmy między komputerami drukarki i lipa to samo. a przecież gdyby zostały zmodyfikowane ustawienia to na innym komputerze było by dobrze

    0
  • #5 18 Lut 2009 18:41
    tomek1970
    Poziom 21  

    A jeśli naciśniesz klawisz FF (Form Feed) to ustawia się na końcu strony jesli jest inaczej to używasz papieru np 12" a ustawione w opcji REAR FEED np na 11 2/3 " i stąd przesunięcia. To pierwszy warunek poprawnego działania drugi to ustawienie długości strony w programie.
    Inna przyczyna to złamany 1 ząb w kole przeniesienia napędu na wałek (będa widoczne zacieśnienia w liniach wydruku zwężone linie) skutkuje to np zgubieniem ok 3 cm przesunięcia na 10 kartkach.


    Pozdr

    0
  • #6 18 Lut 2009 19:48
    wladek83
    Poziom 32  

    luks_x napisał:
    Ustawienia strony nie byly modyfikowane wogóle. Generalnie drukarka pracowała dobrze aż przestała. podmienialiśmy między komputerami drukarki i lipa to samo. a przecież gdyby zostały zmodyfikowane ustawienia to na innym komputerze było by dobrze

    parametry strony, czcionkę oraz całą mase innych nastaw wykonuje się poprzez panel sterujący samej drukarki, drukarka je zapamiętuje. Komputer i jego sterowniki w tym przypadku nie mają większego wpływu.

    0