Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mercedes 190 nie odpala KE-Jetronic

vince82 12 Mar 2009 19:46 36603 38
  • #31
    emeryt2
    Level 42  
    Filtr paliwa kiedy wymieniony , może jak poprzednio , zatkane "sitko".
  • Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
  • #32
    grzesgrab73
    Level 11  
    filtr paliwa nowiutki

    Dodano po 2 [minuty]:

    obok pompy paliwa jest filtr paliwa a obok niego jest jeszcze jeden przypominający filtr ale troszkę mniejszy tego aby nie wymieniłem ale po przejechaniu odkręciłem jeszcze raz przewód przed rozdzielaczem aby zobaczyć filterek przed rozdzielaczem i on był czysty jak łza
  • Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
  • #33
    emeryt2
    Level 42  
    To "drugie "koło pompy , to akumulator ciśnienia.
    Zmierz ciśnienie , sprawdz jesczce raz rozdzielacz , czy leje paliwem .. przy pomocy klapy spiętrzającej .
  • #34
    grzesgrab73
    Level 11  
    witam od wczoraj zmieniło się tylko to ze merc zaczął pracować na wolnych obrotach w momencie gdy dodaję gazu na benzynie (oczywiście) zaczyna się dławić i traci moc normalnie moja życiowa porażka z tym mercem nie wiem czy pchać się dalej w koszta i szukać przyczyny czy dać se spokój.
    szanowny emerycie jeżeli miałeś kiedyś taki przypadek proszę o pomoc

    Dodano po 3 [minuty]:

    mam takie wrażenie że pompa pracuje na sucho, jak na początku zdjąłem przewód od zbiornika do pompy przed czyszczeniem zbiornika to paliwo po prostu kapało a nie lało się jak powinno po przeczyszczeniu zbiornika nie sprawdziłem tego tylko zalałem na pewniaka 25 litrów paliwa i zaczął chodzić dalej dostał objawów jak wyżej opisałem
  • #35
    emeryt2
    Level 42  
    Tak zajeżdziłem dwie 190 E starą i nową/ z szeroką listwą/.
    Po zdjęciu filtra powietrza, od strony grodzi jest doprowadzenie paliwa , popuść krucieć dopływowy , zobaczyśz czy masz ciśnienie - uwaga tam powinno być okolo 3,5 bara/. Jeżeli nie bedzie - jak piszesz czyściłes bak - samochód na kanał , osłona pompy i filtra w dól , ostrożnie spuścic paliwo ze zbiornika i jeszczce raz przepłukać zbiornik.Może też być zabity filtr.
  • #36
    grzesgrab73
    Level 11  
    kurka szlaczek cuda niewidy mi się dzieją odkręciłem ten przewód dolotowy
    paliwa do rozdzielacza ciśnienie jest potężne już wiem co go boli
    mianowicie zawór przelewowy za reduktorem nie otwiera się przez co wtryski leją a i tak by lały bo dwa lata nie było na paliwie jeżdżone i go zalewa dodatkowo powinien ten zawór otworzyć jakoś podciśnienie z przewodu który jest podłączony do przewodów powietrznych od wtrysku rozruchowego i przewodu wychodzącego z pokrywy rozrządu a go nie otwiera nie wiem czego co więcej jak poluzuje ten przewód przelewowy do zbiornika za rozdzielaczem to auto dostaje kopa jak nigdy!!! wniosek ze zbiera SIĘ ZA DUŻE CIŚNIENIE w rozdzielaczu i nie ma gdzie się uwolnić więc zalewa wtryski i nie dająrady przepalic tego paliwa przez co kopci i się zalewa ot i cały problem kurka szlaczek taka jest moja diagnoza
  • #37
    emeryt2
    Level 42  
    To jest regulator ciśnienia /beczułka/ , jego nie naprawisz tylko podmiana.
  • #38
    grzesgrab73
    Level 11  
    ten za rozdzielaczem to regulator ciśnienia dobra zapytam w sklepie albo na złomie jak nie pomoże to go sprzedaje

    Dodano po 57 [minuty]:

    właśnie mnie natchnęło jak to sprawdzić pompką od roweru utworzyć podciśnienie aby otworzyć membrankę w regulatorze wtedy zobaczę czy auto dostaje kopa czy go zalewa paliwem
  • #39
    a_state_of_trance
    Level 1  
    Witam
    w mesku 190 2.6e mam problem z uruchomieniem zimnego silnika . po starcie wkreca sie na okolo 1500 obr i zaraz gasnie , po 2-3 takich prubach jak odpali to trzymam go tak na 2000 obr przez jakies 40 sekund poszcze gaz i chodzi na wolnych ale jak dodam gwaltownie gazu tak do polowy obroty spadaja i gasnie . przy goracym silniku jest juz git . mam wypiety wtrysk rozruchowy bo padl mi czujnik i wtrysk walil paliwo caly czas nowego nie moge dostac . czy moglby ktorys z panow powiedziec mi przy i do jakiej temp. silnika wtrysk ten powinien wzbogacac mieszanke i jak dlugo . auto nie ma LPG prosze o pomoc DZIEKUJE POZDRAWIAM.