Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Freelander/Accord 2.0TD - zapalanie + brak mocy

20 Lut 2009 18:06 3891 1
  • Poziom 14  
    Po dluzszej przerwie zaczalem jezdzic freelanderem i mam 2 usterki, ktore sa na tyle dokuczliwe, ze postanowilem sie nimi zajac.
    Przede wszystkim auto niechetnie odpala rano po calonocnym postoju. Jak juz odpali, to pozniej w ciagu dnia chocby bylo -15* za pierwszym razem. Wymienilem swiece (3, nie odkrecalem pompy) i filtry. Nowe swiece dzialaja prawidlowo. Roznica jest spora, ale auto nie odpala za pierwszym razem. Na starych krecilem kilka razy (6,7,8...), na nowych 2/3. Na starych silnik w ogole nie reagowal, suche krecenie, na nowych che zapalic od razu, ale nie moze, "pali z rozrusznikiem", a jak puszcze to zdycha. Wydaje sie, ze pompa moze byc zapowietrzona wiec na weekendzie wymienie wezyki przelewowe wtryskow, jak to nie pomoze pozakladam przezroczyste przewody kolo filtra i kolo pompy, moze tam znajde jakas nieszczelnosc.
    Druga sprawa to brak mocy. Jechalem autem po niemieckich autostradach obladowany + ponad tonowa przyczepa, bez problemu 120. Teraz pustym autem nie moge dojsc 100, a czuje sie jakbym rozpedzal sklad wegla, trwa to wieki. Nie wiem czy to ma zwiazek, ale wlasnie po przyjezdzie z trasy gdzie auto sprawowalo sie super zauwazylem, ze przwod miedzy turbina z zaworem egr (na scianie grodziowej) jest sciagniety, wiec go zalozylem. Byc moze poprzedni wlasciciel zdjal go celowo.
  • Poziom 10  
    Witam,
    Czy kolega poradził coś na ten brak mocy w Freelanderze?
    Mam dokładnie takie same obiawy przy starcie i podczas jazdy?
    bardzo proszę o pomoc.
    pozdrawiam