Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Laguna I brak prądu z cewki

21 Lut 2009 12:38 7321 11
  • Poziom 9  
    Laguna I 2.0 1994r 8V
    Mam bardzo ciekawy problem. Wjechałem autem na kanał by wymienić szczotkotrzymacz i szczotki w rozruszniku. Po wymianie i sprawdzeniu rozrusznika zamontowałem go ponownie. Przy odpalaniu silnik kręci szybko, nie zapala, z cewki nie wychodzi napięcie, do cewki napięcie dochodzi. Ta sama cewka w innym aucie działa. Auto posiadam 4 lata, nie mam autoalarmu i zabezpieczeń. Auto miało kiedyś autoalarm i są po nim pozostałości. Sprawdzałem czy przy wyciąganiu rozrusznika nie rozłączyłem jakichś przewodów, wszystko wygląda OK. W tym samym czasie było wyciągany fotel kierowcy i odpinana złączka od napinacza pasów.

    Proszę W TRYBIE PILNYM poprawić tytuł wątka stosownie do pkt. 11 regulaminu forum. robokop
  • Poziom 17  
    A co z immobilizerem na podczerwień, który tam był?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Witam mialem podobny problem z odpaleniem laguny okazalo sie iz pod maska po prawej stronie sa bezpieczniki wieksze od standardowych <gabarytowo> jeden sie spalił i to byla przyczyna dodam iż motor w mojej krypie to 2,0 8V
  • Poziom 9  
    Z immobilizera na podczerwień, to działa tylko otwieranie drzwi, a bezpieczniki są sprawdzone, choć jeden od jednego z wiatraka jest przepalony, drugi jest dobry. Ale sprawdzę ten wątek.
  • Poziom 17  
    Beker_W napisał:
    Z immobilizera na podczerwień, to działa tylko otwieranie drzwi, a bezpieczniki są sprawdzone, choć jeden od jednego z wiatraka jest przepalony, drugi jest dobry. Ale sprawdzę ten wątek.

    Centralny zamek i immobilizer w tym modelu sterowane są sterowane podczerwienią /modele do roku 12/1997/. A dekoder i sterownik centralnego znajdują się we wspólnej skrzynce zapiętej do BSI. Otwierając drzwi, równocześnie zdeaktywujesz immobilizer. Potem po 10 min. bezczynności, kiedy nie włączy się zapłonu, immobilizer automatycznie blokuje zapłon. Dlatego zadałem takie pytanie, ponieważ przypuszczam, że po odłączeniu akumulatora, immobilizer mógł się rozkodować. Chyba, że wcześniej immobilizer został usunięty, to ten temat jest nieaktualny.
    P.S. W tych modelach często immobilizer był przyczyną kłopotów z uruchomieniem.
  • Poziom 10  
    witam czy jest wogule iskra jesli nie ma to sprawdz czujnik polozenia walu korbowego jak ruszyles rozrusznik to mogly opilki sie do niego przykleic i nici z odpalani standart usterka

    Dodano po 23 [minuty]:

    czujnik znajduje sie pod obudowa filtra powietrza trzeba jeszcze odkrecic blache ze skrzyni i czujnik jest na dwoch srubkach przykrecony od gory przy styku skrzyni z silnikiem wyczyscic i pruba powodzenia
  • Poziom 10  
    Panowie jezeli imobilajzer blokuje start silnika to powinna mrygać kontrolka pomarańczowa. Bynajmniej w mojej lagunie tak jest.
  • Poziom 17  
    Tak jest w młodszych rocznikach, jak jest kodowany kluczyk i centralny zamek na podczerwień. A o ile pamiętam u mnie nie ma takiej mrygającej kontrolki.
  • Poziom 9  
    przez 4 lata nie było problemów z immobilizerem nie było kłopotów pomimo tego że auto stoi otwarte w garażu. Na 99% jest on odłączony. Zastanawiam sie czy podczas wyjmowania rozrusznika mogłem coś ruszyć, np czujnik położenia wału. W którym on jest miejscu? Rozrusznik wyciągałem z kanału, a od góry zdejmowałem cały filtr powietrza. Czy ktoś może polecić mi jakiś konkretny program do odczytywania komputera z tej Lagunki?
  • Poziom 10  
    witam napisallem gdzie jest czujnik wczesniej czujnik znajduje sie pod obudowa filtra powietrza trzeba jeszcze odkrecic blache ze skrzyni i czujnik jest na dwoch srubkach przykrecony od gory przy styku skrzyni z silnikiem wyczyscic i pruba powodzenia

    Dodano po 4 [minuty]:

    z odczytaniem dledu moga byc klopoty jak czujnik jest brudny to bodajze bledu nie bedzie co do diagnostyki to kts lub st 6000 i parametry sprawdzic np predkosc odrotowa jak kreci rozrusznik jesli nic nie pokazuje albo jakies glupoty to jest brudny pozdro
  • Poziom 9  
    Udało mi się to naprawić. Aby dostać się do czujnika położenia wału, odkręciłem blachę pod filtrem powietrza i wtedy zauważyłem, urwany kabelek od złączki. Gdybym tego nie odkręcił nie zobaczyłbym tego. DZIĘKI.