Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
PCBway
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opinie o układzie NE125 - aktywny filtr dolnoprzepustowy

21 Lut 2009 18:18 2373 7
  • Poziom 14  
    Witam
    Chciałbym abyście wyrazili swoje opinie na temat układu ZNE125:
    LINK

Mam zamiar zamontować go w wzmacniaczu do subwoofera. Ze względu na to, że jestem początkujący, wolę zdać się na opinie straszych i nieco bardziej zaawansowanych "audio - elektro - manów" niż ja ;]

Jeśli posiadacie jakiś sprawdzony model aktywnego filtru dolnoprzepustowego, to proszę o info co to za model i gdzie mogę go zakupić.

Z góry dziękuje za opinie i pozdrawiam
  • PCBway
  • Poziom 35  
    Nie jest to monstrum ale na początek pewnie będzie dobry lepiej kupić taki i go złożyć niż porwać się na trawienie PCB i składanie wszystkiego samemu nie mając żadnego doświadczenia a w końcu nic z tego nie wychodzi albo nie działa. Jeżeli jednak masz w okolicy kogoś kto by ci to wykonał to poszukaj na forum leży takich schematów na tyle dużo że możesz się w nich zaś pogubić.
  • PCBway
  • Poziom 14  
    A jak wygląda sprawa jakości "dźwięku" ?
    W kilku postach na elektrodzie wyczytałem dość niepochlebne opinie na jego temat.
  • Pomocny post
    Poziom 35  
    Dlatego napisałem że nie jest to monstrum bo wprowadza wiele śmieci w sygnał. Przeczytaj jeszcze z 2x to co napisałem wyżej. No chyba że masz gdzieś dobre wsparcie nie wiem nauczycieli w szkole co by ci pomogli.
  • Poziom 14  
    No więc dobrze.
    A więc co polecałbyś zamiast tego filtru? Jakiś konkretny model, oczywiście z gotowych kitów. Lub układ do którego będę mógł chociaż zakupić gdzieś gotową płytkę. Bo myślę, że z wlutowaniem elementów na gotową płytkę nie będzie problemów i nie będę do tego potrzebował pomocy osób trzecich :)
  • Poziom 35