Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Laguna II pochylenie koła przedniego

hszan 21 Lut 2009 20:53 7321 11
  • #1 21 Lut 2009 20:53
    hszan
    Poziom 13  

    Witam,
    byłem ostatnio na zbieżności kół, auto lekko ciągnęło w prawo. Diagnosta stwierdził pochylenie lewego przedniego koła górą do mcpersona.
    Ustawił zbieżność, ale dalej minimalnie ciągnie w prawo, powiedział, że mcperson mógł się odchylić? Miał rację czy jakiś inny element zawieszenia? Da się wyregulować pochylenie w Lagunie II?

    1 11
  • #2 21 Lut 2009 20:56
    piomoto
    Poziom 19  

    Może być łożysko mcpersona.

    0
  • #3 21 Lut 2009 21:11
    hszan
    Poziom 13  

    A i jeszcze jest delikatnie cofnięte

    0
  • #4 22 Lut 2009 10:08
    pioart
    Poziom 37  

    Kąty nie regulowane sprawdź stan wahacza , podejrzewam jednak że auto było uderzone i źle zrobione. Pomierz sobie komorę silnika i zobacz czy są jakieś rozbieżności to powinno wyjaśnić parę spraw to samo zrób z zawieszeniem od spodu .
    Pozdrawiam

    0
  • #5 22 Lut 2009 10:31
    766630
    Usunięty  
  • #6 22 Lut 2009 11:11
    hszan
    Poziom 13  

    Nikogo nie obrażam. Jedyne co zasugerował "diagnosta" to, że mcperson się "poddał".
    Podjadę jutro jak mają zapisane te wyniki wrzucę na forum i mógłbyś mi je przeanalizować skoro się na tym znasz,
    pozdrawiam

    0
  • #7 22 Lut 2009 22:55
    pioart
    Poziom 37  

    Witam
    Możliwe jest że McPherson jest ugięty ale w takim przypadku obniżył by się komfort jazdy / prawdopodobne zacinanie tłoka widoczny wyciek/ jednak bardziej się skłaniam do pogiętych elementów nadwozia bądź zawieszenia.
    Co do diagnosty to / duże słowo / to chyba pan nie jest z branży bo tego typu usterki / a z tego co czytam/ są widoczne, a nawet gdyby nie to 5 minut miarka zwijana i na szybko już jest w stanie w przybliżeniu określić miejsce usterki, ale komu by się chciało.
    Byłem raz u takiego diagnosty prawie godzinę szukał luzu w tylnim zawieszeniu i nie znalazł, sprzętów mają po sam sufit ale wiedzy „0” Przepraszam za określenie Wszystkich prawdziwych Diagnostów
    Pozdrawiam

    0
  • #8 24 Lut 2009 15:57
    hszan
    Poziom 13  

    Kiedyś słyszałem " samochody zachodnie ale mechanicy wschodni", co do auta nie było uszkodzone blacharsko, mcperson nie cieknie, nie tłucze

    1
  • #9 24 Lut 2009 16:12
    marek1977
    Poziom 33  

    Masz wydruk i możesz go wrzucić? Rozumiem że jest poza zakresem, Czy jest różnica prawa-lewa strona. Bo jeżeli mieści się w tolerancji i wszystkie pozostałe parametry tj wsz i zbieżność są ok to proponuję rotację kół przód.

    2
  • #10 24 Lut 2009 17:16
    pioart
    Poziom 37  

    Co to znaczy " nie było uszkodzone blacharsko "?
    A było jakos uszkodzone? od tego zacznijmy

    0
  • #11 24 Lut 2009 17:55
    hszan
    Poziom 13  

    Blacharsko w sensie nie miało kolizji skutkującej odkształceniem elementów nadwozia np. kielicha, podłużnicy.
    Niestety nie mam wyników diagnostyki, pozostaje mi kolejna diagnostyka na innej stacji :/

    0
  • #12 24 Lut 2009 19:59
    marek1977
    Poziom 33  

    No to błąd bo zapłaciłeś za ustawienie, a tak na prawdę nie masz dowodu że zostało ustawione :/ Takie rzeczy się zabiera.

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo