Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Co kupic?? stacja lutownicza...miernik

juniordolany 22 Feb 2009 14:33 1565 11
    juniordolany
    Level 12  
    Witam.. jestem początkującym "elektronikiem";] i chcę kupic stacje lutowniczą.....jakiś dobry miernik... i ewentualnie jakies dodatkowe wyposażenie.. mam do wykorzystania około 600zł.. może ma ktoś pomysł jak to dobrze wykorzystac?? prosze o jakies podpowiedzi.. pozdrawiam;]
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
    User removed account
    User removed account  
    juniordolany
    Level 12  
    no też właśnie się pytam jaka stacja była by lepsza... bo jeszcze hot-air sie nie obsługiwałem..wiec nie wiem czy to było by dobre rozwiązanie.. zastanawiałem sie bardziej nad stacją ze stabilizacją temperatury... tylko nie bardzo orientuje się jaką kupic...
  • Helpful post
    Jurek007
    Level 17  
    Na początek kup jakiś niedrogi miernik (do 35zł) ,szczypce ,pensetę ,obcinaczki ,wkretaki ,lutownicę ,odsysacz ,cynę ,topnik ,zasilacz regulowany ,iitd...
    Jak już się trochę pobawisz to sam bedziesz wiedział czego potrzebujesz.
    BTW mój pirewszy miernik działał 20ms bo zapomniałem że jest ustawiony na pomiar prądu a ja zmierzyłem napięcie w gniazdku :( - Efekt wystrzałowy :(
    Takie wypadki się zdarzają - dlatego nie kupuj tak drogiego miernika jak w/w
    Pozdrawiam.
    juniordolany
    Level 12  
    Jurek007 wrote:
    Na początek kup jakiś niedrogi miernik (do 35zł) ,szczypce ,pensetę ,obcinaczki ,wkretaki ,lutownicę ,odsysacz ,cynę ,topnik ,zasilacz regulowany ,iitd...
    Jak już się trochę pobawisz to sam bedziesz wiedział czego potrzebujesz.