Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Co kupic?? stacja lutownicza...miernik

juniordolany 22 Lut 2009 14:33 1436 11
  • #1 22 Lut 2009 14:33
    juniordolany
    Poziom 12  

Witam.. jestem początkującym "elektronikiem";] i chcę kupic stacje lutowniczą.....jakiś dobry miernik... i ewentualnie jakies dodatkowe wyposażenie.. mam do wykorzystania około 600zł.. może ma ktoś pomysł jak to dobrze wykorzystac?? prosze o jakies podpowiedzi.. pozdrawiam;]

0 11
  • #2 22 Lut 2009 16:03
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 23 Lut 2009 13:41
    juniordolany
    Poziom 12  

no też właśnie się pytam jaka stacja była by lepsza... bo jeszcze hot-air sie nie obsługiwałem..wiec nie wiem czy to było by dobre rozwiązanie.. zastanawiałem sie bardziej nad stacją ze stabilizacją temperatury... tylko nie bardzo orientuje się jaką kupic...

0
  • Pomocny post
    #4 23 Lut 2009 14:51
    Jurek007
    Poziom 17  

Na początek kup jakiś niedrogi miernik (do 35zł) ,szczypce ,pensetę ,obcinaczki ,wkretaki ,lutownicę ,odsysacz ,cynę ,topnik ,zasilacz regulowany ,iitd...
    Jak już się trochę pobawisz to sam bedziesz wiedział czego potrzebujesz.
    BTW mój pirewszy miernik działał 20ms bo zapomniałem że jest ustawiony na pomiar prądu a ja zmierzyłem napięcie w gniazdku :( - Efekt wystrzałowy :(
    Takie wypadki się zdarzają - dlatego nie kupuj tak drogiego miernika jak w/w
    Pozdrawiam.

0
  • #5 27 Lut 2009 22:42
    juniordolany
    Poziom 12  

Jurek007 napisał:
    Na początek kup jakiś niedrogi miernik (do 35zł) ,szczypce ,pensetę ,obcinaczki ,wkretaki ,lutownicę ,odsysacz ,cynę ,topnik ,zasilacz regulowany ,iitd...
    Jak już się trochę pobawisz to sam bedziesz wiedział czego potrzebujesz.
    BTW mój pirewszy miernik działał 20ms bo zapomniałem że jest ustawiony na pomiar prądu a ja zmierzyłem napięcie w gniazdku :( - Efekt wystrzałowy :(