Witam. Podziękowania kolegom z forum.Dzięki Waszym wskazówkom naprawiłem "piecyk" w moim Seacie Alhambra 1999. Usterka - zgnita końcówka konektorowa pompki paliwa (tej umieszczonej przy zbiorniku). Czytałem, że można to było naprawić wyprowadzając nowe przyłącze, ale w przypadku tej 10 letniej pompki nie chciałem ryzykować. Nowa pompka 420 zł. Przy okazji rozebrałem i przeczyściłem piecyk. Były problemy z 2 śrubami - totalnie zapieczone. Komplet uszczelek 70 zł.
Mój model piecyka D3WZ 251864 nie posiada siateczki. Były małe problemy z odpaleniem, ale po zmostkowaniu czujnika temperatury (podszybie) i ponownym rozebraniu i rozłączeniu kostki sterownika, piecyk wystartował.
Mój model piecyka D3WZ 251864 nie posiada siateczki. Były małe problemy z odpaleniem, ale po zmostkowaniu czujnika temperatury (podszybie) i ponownym rozebraniu i rozłączeniu kostki sterownika, piecyk wystartował.