Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
IGE-XAOIGE-XAO
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Alarm Alligator M 400 nie zamyka z pilota

23 Lut 2009 10:12 1083 9
  • Poziom 12  
    Alarm Model Alligator M 400 Problem jest taki ze nie zamyka z pilota tak to wszystko jest ok. Przekaźniki działają tzn słychać ze chodzą po wciśnięciu przycisku zamknij/.otwórz

    Alarm Alligator M 400 nie zamyka z pilota
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • Poziom 18  
    To że klika nic nie znaczy.
    Sam przekaźnik mogł zaniemówić, po drodze jest jeszcze złącze, pin, kabel, a na nim może bezpiecznik, a potem jeszcze lut, który może być zimny, albo zimna skrętka.
    Może być zdupcony moduł fabryczny, albo switch sterujący, albo coś tam jeszcze moze być ...
    Co sam sprawdziłeś i czy wiesz jak to zrobić, bo inaczej szkoda dla ciebie czasu.
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • Poziom 12  
    Jak bym miał do tego schemat miał bym zdecydowanie lżej a tak to szczerze mówiąc nawet nie wiem za co mam się zabrać Bo dostęp do tej puszki jest bardzo trudny dopiero jak się rozepnie wszystkie wtyczki to można coś się pobawić.
  • Poziom 32  
    Impulsy c.z. są chyba na białym i brązowym. A jeżeli auto masz zamknięte to otworzy z pilota ? A przede wszystkim co to za auto ?
  • Poziom 12  
    Tak jak mam zamknięte odtworzy z pilota.

    Auto to Mazda 323f
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    Tak wszystko gaśnie alarm sam uzbraja się po 30 sekundach. Wiec raczej wszystko ok

    Kurcze nie wiem czy fabryczny ale z kluczyka normalnie zamykam auto
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    Kurcze bez schematu to chyba Sobie nie poradzę.

    Wiem ze można to sprawdzić dokładnie ale nie mam dobrego dostępu i ciężko sprawdzić tak wszystko.

    Chyba ze wiecie jak sprawdzić to na wypiętym module

    Jeżeli wciskam przycisk zamknij słychać przekaźniki

    Dodam ze wcześniej miał tak ze raz zamykał z pilota a raz nie a teraz już całkowicie padło

    Moderowany przez sharp:

    Przykro mi, ale widzę, że nie ma kolega absolutnie zielonego pojęcia o problemie, jakiego rozwiązanie sobie założył. Najlepiej będzie podjechać do elektromechanika samochodowego, który bezstresowo rozwiąże zagadnienie - nie wszystko da się zrobić samemu.

    PS. Schematy elektryczne do różnych modeli i roczników Mazdy323 są w dziale "Samochody Download"

  • Poziom 43  
    Odlacz kable od centralki i probowka zarowkowa podpieta do masy dotykaj po kolei przewodow z kosci centralki.Powinien w ktoryms momencie zadzialac zamek.Jesli w ten sposob zamkniesz i otworzysz zamek to problem w centrali alarmu.Narazie sprawdz to,reszta pozniej
    (sterowanie zamkiem masz na bialym i brazowym pin1i2 centrali alarmu)