Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra 1,6 16V - 18 l/100km brak mocy i obrotów

23 Lut 2009 17:56 16022 17
  • Użytkownik usunął konto  
  • Relpol przekaźniki
  • Użytkownik usunął konto  
  • Moderator Samochody
    Regulator ciśnienia sprawdzony czy nie przecieka?
  • Pomocny post
    Poziom 13  
    sprawdz jeszcze raz ustawienia rozrządu
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 35  
    No gdzieś ta benzyna sięleje w ten silnik: albo regulator ciśnienia paliwa prepuszcza, albo ciśnienie paliwa kosmiczne, albo wtrysk(i) pociekają albo (raczej mało prawdopodobne) wysterowane za bardzo. Jaki czas na wolnych ?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 35  
    OpelScanner działa a kosztuje 300.
    Ale może lepiej zawieźć komuś kumatemu, pewnie będzie taniej ;-)
    Co to, autoelektroników nie ma w Posen ?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    Witam,
    Przede wszystkim trzeba sprawdzić parametry pracy silnika. Na pierwszy ogień - temperatura silnika, podciśnienie w układzie dolotowym. Może po prostu siadł czujnik temp. w układzie chłodzenia... Za pomocą tech2 można zapisać parametry w postaci tzw. migwaki. Tak jak napisał jaworskiauto - cudów nie ma. Jest to dość prosty silnik, z którym nie ma praktycznie problemów. Daj na piwo pseudoelektronikowi z tego aso - przejedź się z nim kilkaset metrów - niech ci nagra migawkę i podeślij na priva.
    ps.
    Czy auto ma instalację gazową?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 18  
    ustaw poprawnie rozrząd i miną ci bóle. Na mój gust to masz przestawiony o jeden ząbek pasek na kole zębatym od korbowodu. Nie tak prosto jest ustawić poprawnie głowicę 16V.
  • Poziom 25  
    Sprawdz jeszcze raz szczelnośc dolotu. Sam to przechodziłęm kiedyś. Na pierwszy rzut oka wszystko bylo z nim w porzadku, ale problem ustał dopiero po dkoładnym uszczelnieniu dolotu. Moze problem tkwi w łączeniu kolektora ssącego(składa sie z dwóch części, miedzy ktorymi jest masa uszczelniająca)
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto