Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

citroen xantia hydraulika, tył nie podnosi się.

scorpiux 23 Feb 2009 19:14 11698 8
  • #1
    scorpiux
    Level 2  
    Witam mam xantie 94 r. podczas jazdy opadł mi tył samochodu i nie chce mi się podnieść jeżdżę jak na kobyle.
    Kiedy biorę na terenówkę to mi się podnosi na max. Przód działa bez zarzutu. Co może być przyczyną?

    Z góry dziękuję
  • #2
    PiotrGr
    Level 14  
    Witam. Do przejrzenia tylny korektor wysokości. Dźwignia od zmiany wysokości zawieszenia nie ma położenia terenowego. Jest to górne położenie serwisowe. Nie należy na tym jeździc. Mam trochę materiałów na temat tego auta, jak chcesz to prześlę. Pozdrawiam.
  • #3
    kristof6669
    Level 2  
    brak gazu w tylnych gruszkach to po pierwsze sprawdzic.mam taka z normalna opcja.jest jeszczeopcja aktiw z 6 gruszkami w tyle. ja za napelnienie 2 1 do wymiany wymieniony caly plyn plus filterki zaplacilem 420 zl.
    pozdrawiam
  • #4
    PAWEL222227
    Level 16  
    Prawdopodobnie spadl ci plastikowy lacznik przy korektorze wysokosci . Ale jak spadl to bedzie nadal spadal.Trzeba go poprostu podwiazac ale nie tak sztywno.
  • #5
    malina242
    Level 16  
    rozbierz i umyj korektor prześwitu z tyłu,sprawdz ten plastikowy łącznik(w razie potrzeby go wymień(nowy kosztuje 35zł.))a na koniec wyreguluj wysokość i bedzie grało
  • #6
    osmi2
    Level 10  
    Witam. czy ktoś może mi pomóc, mianowicie u mnie w xanti przód i tył podnosi się i opuszcza ale jest strasznie twardy. płyn jest w normie ale konżektor cyka co 1 sekundę. Co robić??
  • #7
    Anonymous
    Anonymous  
  • #8
    deltongo
    Level 11  
    Witam, również mam problemy z korektorem wysokości, proszę o pomoc.

    Po uruchomieniu silnika podnosi się tylko tył, dźwignia jest w położeniu szosowym.
    Jak dam na tzw. terenowe zaczyna się podnosić przód, i idzie na maksymalną wysokość.
    Muszę w odpowiednim momencie przerwać - dźwignia poniżej szosowego - aby zastopowało.
    Teraz na szosowym już zostanie z tak podniesionym przodem. mogę go ewentualnie opuszczać - krótkimi ruchami w dół dźwigni wysokości.
    Tył się koryguje sam. Jechać się da, ale po 10 minutach zabawy

    Na tzw. terenowym - przód max serwisowe, tył szosowo.
    Jak dam na górne serwisowe całe auto podniesie się maksymalnie.

    car amba

    Proszę o dowolną pomoc

    Pozdrawiam Adam
  • #9
    klimek-xantia
    Level 13  
    to , że cyka to pusty aku ciśnienia i powinien też szybko opadać po wył silnika , że twardy to kulki na zawieszeniu. Jak sprawdziłeś, że płyn w normie?? mam nadzieje, że nie na pozycji do jazdy! Dźwignia na max do góry, czerwony grzybek na zbiorniku LHM-u powinien być pomiędzy dwoma czerwonymi kreskami. Jeżeli w tej pozycji jest poniżej to też będzie cykał bo mało LHM-u