Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

gasnący zimny silnik na LPG...

LRY dar 23 Lut 2009 19:38 4008 10
  • #1 23 Lut 2009 19:38
    LRY dar
    Poziom 8  

    Witam,mam problem z gasnącym silnikiem w vw 1.4. Zimny odpala bez problemów ale po zdjęciu nogi z gazu natychmiast gaśnie, membrany w parowniku były wymienione, filtr też. Gdy się rozgrzeje problem znika. Benzyna też szwankuje niestety (dość mocno falują obroty) pompa paliwowa podaje dobre ciśnienie.Pomocy

    Za nie stosowanie się do pkt 11 dostajesz ostrzeżenie Michu

    0 10
  • #3 03 Mar 2009 21:31
    Ogimas
    Poziom 13  

    Sprawdz czy reduktor nie jest zapowietrzony.

    0
  • #4 03 Mar 2009 22:11
    gimak
    Poziom 37  

    Przede wszystkim silnik powinien dobrze chodzić na benzynie i do tego należy w pierwszej kolejności doprowadzić. Na początek, żeby wykluczyć czy gaz z benzyną jednocześnie się nie gryzą, zakręciłbym gaz na butli, dwa trzy dni pojeździł tylko na benzynie i sprawdził jak chodzi. Jeżeli usterki by nadal występowały to trzeba przyczyny zlokalizować i usunąć.
    Dopiero wtedy brałbym się za gaz. Nie piszesz jakiej generacji jest instalacja. U mnie w I generacji po wyczyszczeniu parownika i wymianie membran (I generacja) też miałem problem z wolnymi obrotami. Objawiało się to nie gaśnięciem silnika, ale wolne obroty po zdjęciu nogi z pedału gazu nie zawsze wracały do 750 (spadały do 1000, 1200, 1500 - różnie) i nie pomagały żadne regulacje. Rozbierałem ze cztery razy część niskociśnieniową, aż utrafiłem na wzajemne ułożenie dźwigni i osiek takie jakie było przed rozbiórką i silnik na gazie zaczął chodzić bez zarzutu. U ciebie może wystarczy tylko regulacja wolnych obrotów. Przy okazji sprawdź szczelność instalcji między parownikiem i silnikiem.

    0
  • #5 04 Mar 2009 20:26
    dino80
    Poziom 10  

    Witam
    Mam podobny problem tyle że na benzynie jest Ok, rano na ssaniu spoko później po przełączeniu na gaz gaśnie a jak przejadę około 10 km jest wszystko ok, później w ciągu dnia nie ma problemu aż do następnego dnia gdzie historia się powtarza. (Ford Focus 1.6 16V sekwencja STAG-300) tak jakby komp instalacji się resetował i nie trzymał obrotów, dziwne.

    0
  • #6 04 Mar 2009 22:53
    kot11
    Poziom 13  

    dino80 napisał:
    Witam
    Mam podobny problem tyle że na benzynie jest Ok, rano na ssaniu spoko później po przełączeniu na gaz gaśnie a jak przejadę około 10 km jest wszystko ok, później w ciągu dnia nie ma problemu aż do następnego dnia gdzie historia się powtarza. (Ford Focus 1.6 16V sekwencja STAG-300) tak jakby komp instalacji się resetował i nie trzymał obrotów, dziwne.


    Wina może leżeć po brudnych wtryskach. Rozbierz i wyczyść.

    0
  • #7 05 Mar 2009 08:48
    LRY dar
    Poziom 8  

    wtrysk był wymieniany. Odłączyłem na chwile akumulator i problem z benzyną się rozwiązał, czy mógł się zresetować komputer?

    0
  • #8 05 Mar 2009 09:08
    dino80
    Poziom 10  

    Wystarczy wyczyścić wtryski preparatem STP wlewając do baku czy trzeba rozbierać?

    LRY dar najlepiej zacząć od świec, później możesz spróbować kable i na końcu cewkę
    Ja już dwa razy miałem problem z cewką(podobne objawy) , ale jak cię będzie interesować to napiszę co i jak.

    0
  • #9 05 Mar 2009 09:34
    kot11
    Poziom 13  

    dino80 napisał:
    Wystarczy wyczyścić wtryski preparatem STP wlewając do baku czy trzeba rozbierać?

    Masz problem z gazem czy benzyną? Wyczyść wtryski gazowe.

    Dodano po 1 [minuty]:

    LRY dar napisał:
    wtrysk był wymieniany. Odłączyłem na chwile akumulator i problem z benzyną się rozwiązał, czy mógł się zresetować komputer?
    Jaką masz instalację LPG?

    0
  • #10 06 Mar 2009 10:28
    LRY dar
    Poziom 8  

    Problem jest z benzyną i gazem. instalacja gazowa mieszalnikowa (tak to się nazywa) wtrysk jednopunktowy. Zacznę od świec i przewodów. Zużyty palec rozdzielacza może mieć z tym coś wspólnego?

    0
  • #11 06 Mar 2009 11:25
    kot11
    Poziom 13  

    LRY dar napisał:
    Problem jest z benzyną i gazem. instalacja gazowa mieszalnikowa (tak to się nazywa) wtrysk jednopunktowy. Zacznę od świec i przewodów. Zużyty palec rozdzielacza może mieć z tym coś wspólnego?

    To chyba nie w tym dziale piszesz. Doprowadź do ładu benzynę, wszelkie niedomagania na benzynie mogą na gazie być bardziej odczuwalne.

    0
  Szukaj w 5mln produktów