Witam wszystkich
Pisałem już o tym problemie, ale jestem zmuszony napisać jeszcze raz.
Podczas hamowania można powiedzieć że samochód "pływa" tzn. kierownicę ciągnie w prawo, a samochód idzie w lewo. Nie ma żadnych luzów na zawieszeniu (tuleje, sworznie gumy itd wymienione ), klocki i tarcze nowe, wężyki gumowe w idealnym stanie, zbieżność OK, tłoczki pracują idealnie, nic nie jest zapieczone, siła hamowania idealna na obu osiach, koła wyważone, sprawdzane trzy komplety opon, nie mam już pomysłu co mogę jeszcze sprawdzić. Dodam że wszystkie oględziny były robione na kilku stacjach diagnostycznych przez kilki diagnostów, a naprawy były robione w renomowanych serwisach. Auto nigdy nie było bite, ma oryginalny lakier, wszystko jest równe i proste, bez najmniejszych luzów, nowe części odpowiednio zamontowane.
Mała zagadka co? Gratuluję potężnej wiedzy w dziedzinie za trafne zdiagnozowanie usterki
Pozdrawiam : Krzysztof
Pisałem już o tym problemie, ale jestem zmuszony napisać jeszcze raz.
Podczas hamowania można powiedzieć że samochód "pływa" tzn. kierownicę ciągnie w prawo, a samochód idzie w lewo. Nie ma żadnych luzów na zawieszeniu (tuleje, sworznie gumy itd wymienione ), klocki i tarcze nowe, wężyki gumowe w idealnym stanie, zbieżność OK, tłoczki pracują idealnie, nic nie jest zapieczone, siła hamowania idealna na obu osiach, koła wyważone, sprawdzane trzy komplety opon, nie mam już pomysłu co mogę jeszcze sprawdzić. Dodam że wszystkie oględziny były robione na kilku stacjach diagnostycznych przez kilki diagnostów, a naprawy były robione w renomowanych serwisach. Auto nigdy nie było bite, ma oryginalny lakier, wszystko jest równe i proste, bez najmniejszych luzów, nowe części odpowiednio zamontowane.
Mała zagadka co? Gratuluję potężnej wiedzy w dziedzinie za trafne zdiagnozowanie usterki
Pozdrawiam : Krzysztof