Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

CO kupic BMW 520 czy SABA9-3?Pnowie prosze o rade

xymarcinxy 24 Lut 2009 20:55 2240 8
  • #1 24 Lut 2009 20:55
    xymarcinxy
    Poziom 9  

    Zanosz sie z zamiarem kupna auta.No i tak sie zastanawiam nad Bmw520 (disel,rocznik 2003,136 koni, serwisowana ponoc i przebiek 165000, skrzynia manualna, sedan, cena 6800 euro po oplatach) i Sabaem 9-3 ( disel,rocznik 2004,145 koni, 2,2 litra, sedan, serwisowany,przebieg 88000, skrzynia manualna 6000 euro i do opłat).
    Panowie mam dylemat bo nie znam ani jednej ani drugiej marki, bo nie mialem takiego auta,wiec POMOCY!!!:) jak to wyglada pod wzgledem utrzymanie i awaryjonsci itp
    Dziekuje z góry za wszystkie wskazówki
    POZDRAWIAM!!!

    0 8
  • #2 24 Lut 2009 21:40
    cardiag
    Poziom 30  

    żadnego z tych :)
    saab to wynalazek, lubisz takie?
    drogie części, brak diagnozy itp.

    BMW = Bedziesz Miał Wydatki

    0
  • #3 24 Lut 2009 23:37
    xymarcinxy
    Poziom 9  

    To w takim razie co proponujesz?

    0
  • #4 27 Lut 2009 10:55
    Im_Guilty
    Poziom 9  

    cardiag napisał:
    żadnego z tych :)
    saab to wynalazek, lubisz takie?
    drogie części, brak diagnozy itp.

    BMW = Bedziesz Miał Wydatki


    Od kiedy Saab to wynalazek?

    Ja bym bral BMW, czesci wcale nie sa takie drogie jak sie wszystkim wydaje...Mozesz tez rozejrzec sie za jakims Japoncem ;)

    0
  • #5 27 Lut 2009 19:46
    xymarcinxy
    Poziom 9  

    No tez tak mam zamiar zrobic, albo bme 320 disel 150 km albo bmw 520 disel 136 koni, jak wiesz cos o tych silnikach daj znac
    pozdrawiam

    0
  • #6 05 Mar 2009 11:10
    iwan007
    Poziom 10  

    Osobiście to bym polecił BMW 520 większa wygoda i bezpieczeństwo - trzeba się nauczyć jeździć autem z napędem na tylna ośkę (zimą trójki czasem są za lekkie i je nosi po drodze, przydaje się jakieś obciążenie w bagażniku. w piątkach to się jeździ jak po szynach).
    Co do Będziesz Miał Wydatki to nie do końca bym się z tym stwierdzeniem zgodził, gdyż na rynku dostępnych jest wiele zamienników dobrej jakości do modelu E-39, gorzej jest z E-60/E-61 tu już często trzeba zaopatrywać się w serwisie ze względu na krótki staż auta na rynku. Poza tym to nic nie zastąpi przyjemności z jazdy BMW. Mam E-36 z 93 roku i jestem bardzo zadowolony, części są tanie, a od stylu jazdy zależy to ile wydaje na paliwo.

    0
  • #7 05 Mar 2009 21:20
    Motomrowka
    Poziom 11  

    Stanowczo BMW silniki diesla bardzo żywotny musisz mieć naprawde pecha żeby na wadliwy trafić, i sotsunek osiągów do spalania jest wyśmienity. Sab to tez niej est zła firma ale jak już rpzedmowca powiedział drogie części ciężko z dostępem do nich no i saab lubi se więcej łyknąć

    0
  • #8 07 Mar 2009 15:30
    xymarcinxy
    Poziom 9  

    Dzieki za rade Panowie, jestem w trakcie poszukiwan BMW- i najlepiej jakby to bylo 520 w dislu - dla mnie optylamny - tak mysle.

    Jak macie jakies wsazówki na co zwrocic uwage przy kupnie bmw 5 bądź bmw 3 bede wdzięczny, acha i jeszcze jedno czy wiecie jak sprawdzic auentycznosc auta tzn przebiegu itp jeśli np auto jest z niemiec??
    Jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam

    1
  • #9 07 Mar 2009 18:30
    brandy-p
    Poziom 31  

    Jeśli 5-tka z zachodu to na pewno przebieg będzie większy niż 200tyś. Nie twierdzę że to złóżyte auto, ale jak będzie miało mniej to jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że ktoś coś "ulepszał"

    0