Witam
Posiadam Renault Laguna z silnikiem 2.0 109 KM rok 1997, B+G, przebieg 235 tys km. Od pewnego czasu zaczęły dziać się niepokojące rzeczy z silnikiem. Około miesiąca temu samochód zaczął mi gasnąć przy wciśniętym sprzęgle gdy był przełączony na gaz. Myślałem na początku że to wina instalacji, ale okazało się że na jednym cylindrze było zbyt lekkie ciśnienie. Zrobiłem regulację zaworów i uszczelniaczy. Przez pewien czas działało, ale po przejechaniu około 1500 km silnik zaczął strzelać przy większych obrotach, i dodatkowo zwiększyło się zużycie oleju, a dodatkowo ponownie działały tylko 3 cylindry. Wymieniłem więc przewody wysokiego napięcia i świece. Problem zniknął. Znowu chodził na 4 cylindrach. Po przejechaniu 300 km objawy znowu jednak powróciły. Co może być tego przyczyną?? Czy jeśli chodzi o ten olej to wystarczy wymiana pierścieni i uszczelki pod głowicą??
Posiadam Renault Laguna z silnikiem 2.0 109 KM rok 1997, B+G, przebieg 235 tys km. Od pewnego czasu zaczęły dziać się niepokojące rzeczy z silnikiem. Około miesiąca temu samochód zaczął mi gasnąć przy wciśniętym sprzęgle gdy był przełączony na gaz. Myślałem na początku że to wina instalacji, ale okazało się że na jednym cylindrze było zbyt lekkie ciśnienie. Zrobiłem regulację zaworów i uszczelniaczy. Przez pewien czas działało, ale po przejechaniu około 1500 km silnik zaczął strzelać przy większych obrotach, i dodatkowo zwiększyło się zużycie oleju, a dodatkowo ponownie działały tylko 3 cylindry. Wymieniłem więc przewody wysokiego napięcia i świece. Problem zniknął. Znowu chodził na 4 cylindrach. Po przejechaniu 300 km objawy znowu jednak powróciły. Co może być tego przyczyną?? Czy jeśli chodzi o ten olej to wystarczy wymiana pierścieni i uszczelki pod głowicą??