wiatm chcialem sie dowiedziec jak moze bys przyczyna jesli na drugim tloku zawur stuka w tlok a na inych jest ok!
Do you prefer the English version of the page elektroda?
No, thank you Send me over thereszczepanstjepan wrote:Bo jak to c-355 przerobiony na c-360 to wałek rozrządu uległ modernizacji
po czym uzyskano wzrost mocy i zmniejszono spalanie, więc chyba najpierw trzeba sprawdzić co się ma albo wymieniać wałek.
rbiesiada wrote:Pozwoliłem sobie skrócić posta kolegi. Bardzo zainteresowało mnie to rozgrzewanie głowicy. Pytam o to, ponieważ dawałem do regeneracji wiele głowic i gdy odbierałem je po naprawie to była na nich farba, a nie sądzę żeby głowice malowano farbą odporną na temperaturę powyżej 1000°C. Może kolega to wyjaśnić?
regeneracja taka polega na znacznym roztoczeniu gniazd zaworowych i wprasowaniu (po uprzednim rozgrzaniu głowicy prawie do białości) nowych "reparturek".