Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

MagicCar, Centralny zamek Honda CRV

26 Lut 2009 14:52 4364 4
  • Poziom 10  
    Witam

    Zacząłem montować w swojej hondzie magic cara, uporałem się z zasilaniem, migaczami, nadszedł czas na centralny, oryginalnie honda ta posiada centralny zamek i wystarczy się w niego wpiąć pierwsze co zrobiłem to sprawdziłem miernikiem czy jest sterowany centralny znalazłem 2 przewody w drzwiach kierowcy na których pojawia się napięcie podczas zamykania a na drugim podczas otwierania z tego też doszedłem do wniosku że centralny jest sterowany plusem, znalazłem oba tez przewody przed wejściem do bezpieczników. Z alarmu złączyłem przewód pomarańczowy i różowy podpiąłem do 12+ stałego, zielony i niebieski osobno do przewodów na których pojawiał się impuls podczas zamykania centralnego i otwierania a czarny i biały pozostały puste... nic nadszedł czas na próbę a tu trzask spaliło bezpiecznik , spaliłem w ten sposób 3 bezpieczniki, Macie jakiś pomysł co może być nie tak ?, jeszcze jedna uwaga próbowałem najpierw na "sucho" zamykać i otwierać czyli przed wpięciem w kable alarmu to na niebieskim i zielonym pojawiał się impuls. Proszę o pomoc.
  • Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
  • Poziom 32  
    1. Magicara to się montuje do golfa 1, maksymalnie do golfa 2, jako zabawkę.
    2. Na temat prawidłowej konfiguracji impulsów było setki razy.
    3. Zleć to komuś bo spalisz nie tylko bezpieczniki.
  • Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
  • Poziom 10  
    Hmm,1. rozumiem też żałuje że przed kupnem nie zapytałem najpierw na forum,2. sory ale co do hondy crv to 0 tematów, wolał bym już to sam zrobić
  • Poziom 32  
    Jaki rocznik ? Moge najwyżej podpowiedzieć gdzie sie podłączyć. Schemat konfiguracji przekaźników musisz znaleźć sobie sam. A było tego na forum, że ho ho..
  • Poziom 43  
    No kolego,jak tak dalej pojdzie to puscisz cos z dymem(nie tylko bezpieczniki)Te przewody,ktore znalazles to zasilajace silownik wiec pojawia sie +naprzemiennie.W CRV sterowanie zamkiem od zawsze odbywa sie impulsem masy.Kontrolka zarowkowa podpieta do masy wdlon i sprawdzaj po kolei przewody z drzwi kierowcy(grube mozesz sobie darowac,kolorow nie podam bo za cholere nie pamietam,moze ktos ma lepsza pamiec):D