Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
SterControl
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

siemens sx1 - w trybie update windows wykrywa telefon, winsw

shop 26 Lut 2009 21:30 920 7
  • #1 26 Lut 2009 21:30
    shop
    Poziom 16  

Witam.
    Mam problem z wgraniem softu do tego telefonu. Nie jestem zielony, robiłem już to kilkanaście chyba razy, ale teraz jest problem. Zainstalowałem sterowniki kabla usb i po podłączeniu do komputera wykrywa go jako siemens sx1(telefon oczywiście) a w menadżerze urządzeń pełna nazwą to siemens sy1 swup i to urządzenie działa poprawnie. Po włączeniu winswupa i skonfigurowaniu go, wyskakuje taki komunikat:
    You told the USB-DLL to force to a specific USB-connection, but this connection was never instaled! Use the USB-Installer-Tool.

I nie wgrywa softu. Co może być tego przyczyną? Ten sam komunikat pojawia się gdy telefon wogóle nie jest podłączony.
    Ktoś zna rozwiązanie? Telefon wchodzi w tryb update, jednak nie daje się sformatować, wgraniego miał cristala c2f+
    pozdrawiam

0 7
  • SterControl
  • #2 26 Lut 2009 21:41
    dr.master
    Poziom 37  

shop napisał:
    Witam.
    Mam problem z wgraniem softu do tego telefonu. Nie jestem zielony, robiłem już to kilkanaście chyba razy, ale teraz jest problem. Zainstalowałem sterowniki kabla usb i po podłączeniu do komputera wykrywa go jako siemens sx1(telefon oczywiście) a w menadżerze urządzeń pełna nazwą to siemens sy1 swup i to urządzenie działa poprawnie. Po włączeniu winswupa i skonfigurowaniu go, wyskakuje taki komunikat:
    You told the USB-DLL to force to a specific USB-connection, but this connection was never instaled! Use the USB-Installer-Tool.

I nie wgrywa softu. Co może być tego przyczyną? Ten sam komunikat pojawia się gdy telefon wogóle nie jest podłączony.
    Ktoś zna rozwiązanie? Telefon wchodzi w tryb update, jednak nie daje się sformatować, wgraniego miał cristala c2f+
    pozdrawiam