Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Budowa systemu audio multimedialnego DVD ,navi? budżetowo :)

Mario_Gdynia 27 Lut 2009 23:46 1393 3
  • #1 27 Lut 2009 23:46
    Mario_Gdynia
    Poziom 19  

    Witam serdecznie,w zwiazku ze zmianą autka i kieszenią 2Din rozważam,aby przesiąść sie ze zwykłego stereo na coś bardziej rozbudowanego. W chwili obecnej używam Pioneera DEH-P8000MP z wbudowanym procesorem DSP.
    1.Opcja,sprzedać. Kupić jakiś kombajn 2DIN do 1000zl,co polecicie?
    2.Zostawić dokupić odtwarzacz DVD ,chowany gdzieś pod siedzenie,lub do schowka,do tego wysuwany sam ekran.
    3.Kupic monitor do zabudowy w 2Din, odtwarzacz DVD z pilotem, do tego jakiś procesor dżwięku i oczywiście końcówke mocy.

    Nie ukrywam,iż zależy mi na dobrym sterowaniu parametrami dzwięku,jak w moim Pionku.żal mi go sprzedawać.A sam procesor DSP np. Pioneera jest wręcz nie osiągalny.
    Mam pytanie również w odnośnie jednej kwestii. Przeglądając allegro,jest masa różnych wynalazków ,kombajnów bezfirmówek rodem z Azji.z wbudowanym BlueTouch i pseudo możliwością podpięcia GPS. Jak skonfigurować coś takiego? Aby korzystać z navi? Troche jestem zakręcony w tym temacie? Prosze o wyrozumiałość i o pomoc.

    0 3
  • #2 28 Lut 2009 11:35
    lll
    Poziom 15  

    Po pierwsze to jakos nie moge znalezc informacji po co chcesz zmieniac sprzet i czego oczekujesz od tej zmiany. Widze tylko, ze chcesz zmienic dla samej zmiany, co jest dosyc dziwnym pomyslem.
    Co do tych wynalazkow z allegro, to nie wiem dokladnie o jakich mowisz, ale niektorzy w 2DIN potrafia poprostu kompa montowac z wyswietlaczem 7", wiec mozliwosc podpiecia GPS wtedy nie stanowi problemu.
    Mozna by duzo gdybac i pisac samemu do siebie, ale latwiej bedzie komus pomoc jak napiszesz co chcesz:)

    0
  • #3 28 Lut 2009 11:41
    Runcajs
    Poziom 25  

    Ale komp w 2din to raczej w drogich kombajnach a nie w sprzecie za 500-700zl, taki sprzet napewno nieda Ci jakosci dzwieku takiej jak sprzet dobry/markowy i ustawien dzwieku napewno rowniez bedziesz mial mniej, w razie awarii nie bedzie tak latwo o naprawe. Jesli brakuje Ci tylko navi to kup jakas za kilkaset zl jesli chcesz miec kombajn multimedialny to poskladaj wiecej pieniedzy i kup sprawdzony taka moja opinia.

    0
  • #4 01 Mar 2009 01:50
    Mario_Gdynia
    Poziom 19  

    Faktycznie,przyznam sie do paru rzeczy,po pierwsze pierwsza w życiu kieszeń 2 din podziałała mi na wyobrażnie :)
    po drugie,chciałbym móc odczytywać płytki DVD,więc i za jednym razem oglądać filmy :)
    po trzecie mój Pioneer jest dla mnie bardzo dobrym żródłem dżwięku, jak i możliwościami jego ukształtowania.Bez problemu napędza 4 głośniki JBL'a 6x9 cali w drzwiach ;)
    po czwarte Navi mam w HTC...przerośniętym telefonie,a miło by było mieć w aucie na stałe i na dużym wyświetlaczu :)

    Dodano po 2 [minuty]:

    Zaintrygowała mnie głównie możliwość obsługiwania nawigacji przez kombajny multimedialne od 700zl. Prosze mi chociaż teoretycznie wytłumaczyć,jak to sie je...tzn. co podłączyć do takiego odtwarza,aby obsługiwać GPS.

    0