Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

dlaczego nie mogę ustawić zapłonu w C-360

tarss 02 Mar 2009 09:00 11356 10
  • #1 02 Mar 2009 09:00
    tarss
    Poziom 2  

    Witam , chodzi mi oto że miałem robioną pompę wtryskową w c-360 i nie mogę ustawić pompy na punkty dlaczego??? rok temu ustawiałem zapłon i bez problemu ustawiłem na punkty teraz nie można ustawiam patrząc na wężyk kiedy paliwo drgnie, miał może ktoś z was podobny problem ? a dodam jeszcze ze koła na rozrządzie są dobrze ustawione czyli rozrząd odpada , jeśli ktoś wie proszę niech napisze Pozdrawiam.

    0 10
  • #2 02 Mar 2009 17:12
    LoLek85
    Poziom 28  

    Może obrócić wał o 360 stopni??

    Moderowany przez robokop:

    A w jakim celu ?

    0
  • #3 02 Mar 2009 17:32
    salmon
    Moderator - Sieci, Internet

    robokop napisał:
    A w jakim celu ?


    W celu ustawienia fazy wtrysku na 1-wszy cylinder ?

    0
  • #5 02 Mar 2009 18:29
    tarss
    Poziom 2  

    poczytam dzięki , może coś znajdę dowiem się ?

    Dodano po 16 [minuty]:

    poczytałem i nic się nie dowiedziałem, 2 ząbki też zeszlifowałem niby lepiej ale i tak dużo brakuje na punkty może klina dać w inne miejsce przerobić robił może ktoś tak?

    0
  • #6 04 Mar 2009 21:40
    zbigniew125
    Poziom 23  

    Kol. po pierwsze mam pytanie dlaczego oddałeś pompe do regeneracji, czy był problem z uruchomieniem silnika i jego pracą . Jeżeli tak to , możesz mieć problem w rozrządzie -ścięty wpust na wałku napędu pompy , albo zbyt mocno wypracowane koła rozrządu a i często się zdarza że są pomylone znaki na kołach , czego ostatnio doświadczyłem przy remoncie silnika , na jednej pompie pracował względnie a przy innej była potrzeba wycięcia zęba, dopiero przy rozebraniu silnika okazało się że rozrząd był żle ustawiony. Powodzenia i Pozdrawiam Zbigniew

    0
  • #7 07 Mar 2009 20:01
    Mirek.tok
    Poziom 19  

    Są dwa rodzaje zębatek napędowych pompy wtryskowej _do polskiej pompy i czeskiej :różnica przesunięcie klina o jeden żąb

    0
  • #8 07 Mar 2009 20:50
    mark200
    Poziom 13  

    jest możliwe podczas naprawy pompy,obrócenie wałka o 180*. Wszystko niby pasuje,ale silnik żle pracuje i nie mozna go wyregulować.

    0
  • #9 10 Mar 2009 22:19
    tarss
    Poziom 2  

    panowie problem już rozwiązany pojechałem do innego mechanika i okazało się że tamten ustawiał mi pompę nie na te punkty co trzeba c- 360 chodzi jak szalona he he pozdrawiam i dzięki za komentarze .

    0
  • #10 16 Mar 2009 07:42
    keramm5
    Poziom 10  

    Panie Mirku w którą stronę jest przesunięty klin na zębatce od pompy wtryskowej tz. przyspieszony czy opóżniony zapon?:D

    0
  • #11 16 Mar 2009 20:28
    Mirek.tok
    Poziom 19  

    Jak dobrze pamiętam to jeden jest przesunięty o 6 zębów drugi o siedem (nigdy nie pamiętam zawsze musze sprawdzać ale chyba czeska zębatka opóżnia)

    1