Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

trafo vermona regent 1020

daniel123522 02 Mar 2009 20:58 4351 18
    daniel123522
    Level 10  
    mam problem mam zasilacz vermona regent na wejsciu ma 4 kabelki dwa zielone i dwa żółte .i niewiem jak podłaczyć to do zasilania sieciowego powiem że zielony i żółty ma zwarcie czyli chyba ma być razem pomóżcie bo mi wzmacniacz niema zasilania i nieweim co zrobić a jestem początkującym elektronikiem
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
    Pawcio89
    Level 19  
    Tak połączeni powinieneś mieś między przewodem zielonym a zielonym (to tak w zasadzie jeden drut i jego zakończenia) i pomiędzy żółtym a żółtym. Aby najprościej dowiedzieć, które uzwojenie transformatora jest pierwotne to należy zmierzyć rezystancję obu lub tylu ile jest uzwojeń. To, które ma największą rezystancję jest uzwojeniem pierwotnym. Jest nawinięte drutem o mniejszym przekroju.
    daniel123522
    Level 10  
    to znaczy że jak mam podłączyć do których plus z sieci a do których minus bo się pogubiłem
    Pawcio89
    Level 19  
    Po pierwsze w sieci elektrycznej nie ma "+" i "-" tylko faza (przewód fazy) i zero (przewód neutralny) i w zasadzie przewód fazy powinien by od tej strony od krórej masz bezpiecznik.
    daniel123522
    Level 10  
    tak mam zrobione dam dziś zdjęcie to może pomoże

Dodano po 1 [godziny] 6 [minuty]:

trafo vermona regent 1020 i jak widać są tu cztery kabelki dwa żółte i dwa zielone i jak z tym sobie poradzić żeby to zadziałało

Dodano po 2 [minuty]:

trafo vermona regent 1020
    Pawcio89
    Level 19