Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

programator od ponego

vymiathatch 17 Kwi 2004 00:04 716 4
  • #1 17 Kwi 2004 00:04
    vymiathatch
    Poziom 31  

    skladam ten programator i zastanawiam sie czy moge zamiast scalaka lm2936z-5 dac zwykjlego lm7805 co wy na to? bo na schemacie napisal ze nie mozna zamieniac ale nie napsial czemu wie ktos moze? chcialem uzyc tego prog do zaprogramowania 94c16

    0 4
  • #2 17 Kwi 2004 03:06
    elektryk
    Poziom 42  

    bo lm2936z-5 mniej obciąża źródło w stanie jałowym a 78l05 może nawet pobierać 5mA bez obciązenia.

    0
  • #3 17 Kwi 2004 10:16
    vymiathatch
    Poziom 31  

    a jakby dac l7805cv? zmieni to cos sytuacje czy nadal za duzo bedzie pobieral?

    0
  • #4 17 Kwi 2004 20:29
    elektryk
    Poziom 42  

    vymiathatch napisał:
    a jakby dac l7805cv? zmieni to cos sytuacje czy nadal za duzo bedzie pobieral?
    A to zależy od baaaardzo wielu czynników przynajmniej od budowy komputera i programowanej akurat kości itp. Raczej nie jest to do przewidzenia. Ale ja bym na początek spróbował zamontować nawet 78L05 być może akurat zadziała.

    0
  • #5 17 Kwi 2004 20:45
    ACULA
    Poziom 34  

    ja dałem zwykłego 7805 i działa normalnie
    czasami mam zasilanie z zasilacza bo potrzebuję >5V do programowania


    ps można dorobić z usb ;)

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo