Witam
auto jak w temacie, poczciwa juz skoda felicja z 2000r.
Auto kupione jako nowe ale PIN immo sie niestety nie zachowal.
Porblem taki ze zgubilem transponder z kluczyka, dokupilem nowy ale wiadomo bez PINu... Pan w warsztacie proponuje sciagniecie pinu z serwisu i calosc uslugi wycenil na 700zl
Moje pytanie jak zneutralizowac ten immo? w ostatecznej wersji wykrece elektorzawor z pompy i wkrece tradycyjny ktory sie otwiera po podaniu 12V.
Auta i tak nikt nie ruszy takze to nie ma znaczenia.
Jak ten temat ugryźć? gdzie sie dobrac do tego ukladu immo, ktore przewody mostkowac? Podzieli sie ktos informacja?
pozdrawiam
auto jak w temacie, poczciwa juz skoda felicja z 2000r.
Auto kupione jako nowe ale PIN immo sie niestety nie zachowal.
Porblem taki ze zgubilem transponder z kluczyka, dokupilem nowy ale wiadomo bez PINu... Pan w warsztacie proponuje sciagniecie pinu z serwisu i calosc uslugi wycenil na 700zl

Moje pytanie jak zneutralizowac ten immo? w ostatecznej wersji wykrece elektorzawor z pompy i wkrece tradycyjny ktory sie otwiera po podaniu 12V.
Auta i tak nikt nie ruszy takze to nie ma znaczenia.
Jak ten temat ugryźć? gdzie sie dobrac do tego ukladu immo, ktore przewody mostkowac? Podzieli sie ktos informacja?
pozdrawiam