Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Silnik S-15 - kąt wtrysku

vhubi 28 Lis 2017 18:38 70419 68
  • #61
    sebek1071
    Poziom 13  
    Zawory podparte rozpoznasz ustawiając silnik w pozycji kiedy zawory są zamknięte powinieneś wtedy wyczuć na konikach delikatny luz wynikający z luzu zaworowego. Powodem słabej kompresji mogą też być wypalone gniazda zaworowe i oczywiście pierścienie ale to już są koszta a ustawienie luzu jest darmowe a może pomóc. Luz zalecany przez producenta to 0,2mm dla ssącego i wydechowego zaworu.
  • #62
    Paffcioo
    Poziom 7  
    A robiles moze remont tego silnika ??
  • #63
    sebek1071
    Poziom 13  
    Remont jak remont wymieniłem pierścienie na tłoku bo tuleja jeszcze była w miarę ok, do tego docieranie zaworów na paście, wymiana końcówki wtrysku i tulejka główki korbowodu no i wiadomo uszczelka pod głowicę była zmieniana.
  • #64
    Paffcioo
    Poziom 7  
    A mógbyś mi napisac manuala jak to zrobic jak zmienic piersciene na tłoku dokladnie co odkrecac po kolei mile widzianee zdjecia ze strzalka co odkrecac by sie do tego dostac
  • #65
    Paffcioo
    Poziom 7  
    a ma ktos manuala jak wymienicpierscienie na tloku co po kolei odkrecac
  • #66
    sebek1071
    Poziom 13  
    Przecież to jest silnik prosty jak budowa cepa do tego nie trzeba manuala to się robi z biegu tam jest raptem 6 śrub i głowica zdjęta potem jeszcze 8 i tłok mamy na górze ot cała filozofia.
  • #67
    Paffcioo
    Poziom 7  
    witam bylbym wdzieczny za jakies zdjecie z ktorej stony co odkrecac wiec prosze na zdjeciu szczaleczkami zaznaczyc co odkrecac po koleji
  • #68
    Paffcioo
    Poziom 7  
    witam czyzby nikt nie czytal post

    Dodano po 12 [minuty]:

    dostane jakas odpowiedz
  • #69
    konradex09
    Poziom 8  
    Witam mam problem z moim silnikiem a mianowicie wydaje mi się że ma zły kat wtrysku ponieważ:
    1. Aby odpalił muszę delikatnie dodać gazu inaczej kopci na biało i nie odpali
    2. Na wolnych obrotach pracuje nierówno tzn tak jakby wtrysk był w złym momencie
    Wtrysk jest jakieś 2-3 cm za znakiem pt1800 na kole zamachowym
    Teraz pytanie, wiem że wtrysk ustawia się poprzez podkładki pod pompą, teraz są 2 metalowe i 1 papierowa