Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

peugeot 405 1.9D (XUD9A) 95r pomocy

Kaziu1991 08 Mar 2009 11:15 5611 24
  • #1 08 Mar 2009 11:15
    Kaziu1991
    Poziom 13  

    witam.
    mam problem ze swoja pompa wtryskową. ma za małe ciśnienie i nie może otworzyc wtryskiwaczy. Szukam pomocy w tej sprawie ale mało informacji jest na ten temat. co mozna zrobic z takim problemem?? szukam jakiegos szchematu, wskazówej jak mozna naprawić taka pompe. czekam na odpowiedzi

    Dodano po 1 [minuty]:

    dodam jeszcze za autko nie ma wogóle siły, jedwo sie rozpędza do 40km\h i strasznie długo trwa rozruch silnika o ile uda go sie uruchomić..

    0 24
  • #2 08 Mar 2009 11:17
    ociz
    Moderator Samochody

    Oddaj pompę do zakładu który się tym zajmuje i tyle, najtaniej Cię to wyjdzie.

    0
  • #3 08 Mar 2009 12:05
    kybernetes
    Poziom 39  

    Rozwaz tez zakup uzywanej..

    0
  • #4 08 Mar 2009 12:10
    Kaziu1991
    Poziom 13  

    a nie orientujecie sie ile regeneracja takiej pompy mozekosztowac i ile kosztowałaby uzywka?

    0
  • #5 08 Mar 2009 20:53
    Kaziu1991
    Poziom 13  

    z drugiej strony po to jest te forum zeby ktos cos pomógł skoro ma wiedze w tym temacie. kupic uzywaną albo oddac do regeneracji to kazdy mi tak poradzi, nawet sztarsza Pani w berecie na ulicy. a mi chodzi o to by jezeli ktos ma jakieś schematy, informacje o tej pompie to żeby sie podzielił...

    0
  • #6 09 Mar 2009 13:14
    766630
    Użytkownik usunął konto  
  • #7 11 Mar 2009 21:11
    Kaziu1991
    Poziom 13  

    rozrząd jest ustawiony książkowo. tak jak jest opisane w ksiazce. skąd wiem, ze nie wytwarza dostatecznie wielkiego cisnienia. po wyciagnięciu wtryskiwacza na zewnątrz i podłaczeniu do pompy za pomoca tej metalowej rureczki wtryskowej i kreceniu rozrysznikiem z wytrysku nic nie wyceciało, suchy był..

    0
  • #8 11 Mar 2009 22:24
    766630
    Użytkownik usunął konto  
  • #9 12 Mar 2009 14:49
    Kaziu1991
    Poziom 13  

    wiem, kreciłem dośc gługo i układ jest odpowietrzony. paliwo do pompy też dochodzi.. wykręcałem juz wczensiej i próbowałem zapalic bez tego króćca.. ale to nic nie dawało.

    0
  • #10 12 Mar 2009 19:15
    wopor
    Poziom 32  

    witam, kolego kaziu dobra rada to taka która rozwiazuje problem najszybciej i najtaniej, jezeli nie masz stołu probierczego i cześci zamiennych to naprawa pompy jest b.trudna choc mozliwa ale to jak ustawianie talerza satelity może sie udać, za naprawe pompy dosć kompleksową w Bydgoszczy cena oscyluje na poziomie 1000zł, ale to jest wzasadzie max wydatek, natomiast samodzielna naprawa jest o tyle kłopotliwa że po trzeba wyregulować i wydatek i obroty itd a najpierw trzeba zdiagnozowac problem i juz tu masz problem z oceną stanu technicznego tej pompy, wieć wymontuj i w serwisie np. Boscha za 100-150zł Ci sprawdzą i zdiagnozują, mimo ze prawie 40 lat pracuje w branzy daje do sprawdzenia i naprawy bo inni też chćą jeść chlebek skoro zainwestowali w sprzet i wiedze :), powodzenia

    0
  • #11 12 Mar 2009 20:51
    Kaziu1991
    Poziom 13  

    Wopor no i tu sie z Toba zgodze:) dałem zarobic ludzią ale nie z servisu, tylko ze szrotu:) kupiłem pompe uzywana, jutro zakładam i bedzie wiadomo jakie sa efekty pracy:)

    0
  • #12 13 Mar 2009 19:06
    Kaziu1991
    Poziom 13  

    witam... nowa pompa jest oku, paliwko dochodzi, zapala... tylko jest mały problem... po odpaleniu samochód chodzi ok 2-3 sekund i odrazu gaśnie... a za samochodem jest chmura niebieskiego dymu.. wygląda tak jakby dostawał za duzo paliwa a za mało powietrza. co zrobic z tym problemem??

    0
  • #13 13 Mar 2009 19:32
    trans-serwis
    Poziom 39  

    No i już wiemy "jakie są efekty pracy"-dymne.

    0
  • #14 13 Mar 2009 19:36
    Kaziu1991
    Poziom 13  

    no kolego, ale zamiast podsumowywac efekty mojej pracy mozebys cos podpowiedział...? jakie efekty sa, to ja też wiem, tylko potrzebuje dobrej rady jak sie z tym uporać..

    0
  • #15 13 Mar 2009 19:48
    trans-serwis
    Poziom 39  

    Cytat "dałem zarobić ludzią ale nie z serwisu tylko ze szrotu" jakiej dobrej rady oczekujesz, wiedziałeś na co się decydujesz.

    0
  • #16 13 Mar 2009 19:51
    Kaziu1991
    Poziom 13  

    forum jest to to by pomagac... a nie po to by krytykowac innych posuniecia, prawda?

    0
  • #17 13 Mar 2009 20:09
    766630
    Użytkownik usunął konto  
  • #18 13 Mar 2009 20:20
    Mirek.tok
    Poziom 19  

    Niebieski dymek musiałeś żle ustawić zapłon -za pużny-bo rozrząd dobrze zakokowaeś waek 1 śruba pompa 2 i wał za rozrusznikiem? (obie pompy to były bosch-e?

    0
  • #19 13 Mar 2009 20:51
    766630
    Użytkownik usunął konto  
  • #20 13 Mar 2009 22:05
    Kaziu1991
    Poziom 13  

    to jest pompa lucasowska. rozrząd ustwiłem dobrze, zarówno wałek jak i pompe. georgesgr mam pytanie... a jak wyregulowac na słuch?? jak to sie robi?? rozumiem, ze musze poluzowac trzy śrubki w kołnierzu pompy od strony koła zembatego i jedną z drugiej strony... i co dalej?? jak to ustawic??

    Dodano po 10 [minuty]:

    i skad Waszym zdaniem ten niebieski dym??

    0
  • #21 14 Mar 2009 13:23
    wopor
    Poziom 32  

    witam, kolego Kaziu jezeli zainstalowałes pompę od innego puga to pewnie sobie juz troszke polatał na niej ile ? to wiedzą tylko duchy motoryzacji, to popierwsze, po drugie wymieniałem kilkadziesiąt silników używek i słownie 8 było w dobrym ib.dobrym stanie technicznym i tyczyło sie to samego silnika jak i jego osprzetu, ten niebieski dymek moze byc wynikiem spalania oleju, a nasłuch szukasz najbardziej kulturalnej( bo nie mam innego okreslenia) pracy silnika, ale to tak robiło sie na poczatku lat 60 XX wieku :), jak sobie nie poradzisz to napisz na meila mojego to podeśle Ci scan strony z info jak ustawic pompke, a jezeli chcesz szybko i tanio usprawnic samochód to słuchaj ludzi którzy pisza na tym forum bo robia to beinteresownie i 99,99% pisza w jak najlepszych intencjach, powodzenia

    0
  • #22 14 Mar 2009 14:34
    766630
    Użytkownik usunął konto  
  • #23 14 Mar 2009 18:30
    wopor
    Poziom 32  

    witam, oczywiscie ze ogólnie diselka w pugu 405 sam ujeżdzałem i oceniam b,wysoko, jedynie wymiana pompki cieczy chłodzącej była , a wsamym pugu oczywiscie łozyskowanie tylnego zawieszenia, zrobiłem nim z 200kkm a nastepca jeżdzi do dziś :), a to co napisałeś kolego georgesgr to podpisuje sie pod tym jeżeli chodzi o eksploatacje , ale o stan techniczny silników tzw. uzywek to powiedz ile ma rzeczywisty przebieg pokazywany przez licznik kilometrów sam z których pochodzą??, im wiecej latek tym błąd jest wiekszy, przykład ostatnio klijent kupił Mastera radość wielka bo sam z 2005r, ale cóś szwankował ,po diagnozie uszczelki i tp do wymiany, po dochodzeniu u lizingodawcy okazało sie sam jeżdził w DHL i zrobił 380kkm a na liczniku 125kkm, ot taka dygresja, powodzenia

    0
  • #24 14 Mar 2009 20:20
    766630
    Użytkownik usunął konto  
  • #25 14 Mar 2009 21:29
    wopor
    Poziom 32  

    jasne , zdrowy sen to podstawa :), pozdrawiam

    0