Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Philips 42PFL5603 kiepski obraz

08 Mar 2009 20:31 2840 11
  • Poziom 9  
    Witam. Jestem na tym forum nowy. Z góry powiem, że szukałem odpowiedzi na swój problem wśrod tematów na forum lecz nie znalazłem. Dla niektórych moje pytania moga wydać się banalne, ale ja po prostu nie znam się na tym.
    Mam taki problem odnosnie tego telewizora.
    Poprzednim moim telewizorem był Sony trinitron był on podlączony do cyfrowego polsatu przez dekoder echostar. Teraz podłączyłem ten sam dekoder pod tego philipsa i obraz jest o wiele gorszy nazwykłaych kanałach (nie HD), dekoder podłącozny jest pod zwykłe złącze EURO. Kupiłem nowy dekoder Samsung HD do cyfrowego polsatu i chcę go podłaczyć za pomocą HDMI czy wtedy obraz zwykłych programów będzie lepszy. Niepokoi mnie jeszcze jedna rzecz. Po naciśnięciu na pilocie przycisku INFO pojawia się informacja, ze sygnał jest analogowy? Jak to możliwe skoro pochodzi z dekodera polsatu cyfrowego?? CO zrobić żeby maksymalnie polepszyć obraz zwykłych programów telewizyjnych?? Czy wzięcie większego talerza, teraz mam chyba zwykły talerz 50cm coś pomoże??
    Proszę o pomoc.
  • Poziom 14  
    Witam
    Sygnał będzie analogowy gdy podłączymy za pomocą Componentu oraz Euro, jednak obraz jest dużo lepszy po Componencie niż po Euro, ponieważ jest on rozdzielany na trzy skladowe. HDMI to już inna bajka :D. Jeżeli sie pomyliłem to prosze poprawić.
  • Poziom 24  
    Kpując dekoder HD Polsat lub Cyfrę do kompletu jest większy talerz,tak przewiduje operator i należy ten mały wymienić. Kamil
  • Poziom 9  
    ale czy większy tależ będzie miał jakiś wpływ na odbiór zwykłych programów?? nie HD??
  • Moderator na urlopie...
    Tylko na poprawny odbiór HD (jakości sygnału co do jakości obrazu to jeszcze inna bajka)
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 24