Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

centralny zamek matiz

krukoo 08 Mar 2009 21:08 5639 11
  • #1 08 Mar 2009 21:08
    krukoo
    Poziom 10  

    Witam po raz pierwszy
    dzisiaj istalowalem sterownik centralnego zamka w Matizie autko mialo fabryczny centralny zamek dolozylem silownik slave podlączylem i wszystko bylo by dobrze gdyby nie jakies zwarcie(pali mi bezbiecznik od zamka centralnego oryginalnego) wszystkie drzwi sie zamykaja a otwieraja sie tylko kierowcy (dzieki silownikowi ktory zalozylem) sprawdzalem kable wyglada ze sa ok wydaje mi sie ze cos jest w fabrycznym sterowniku i teraz moje pytanie

    Jak podlaczyc sterownik typu master do oryginalej instalacji mam tam 4 przewody:
    pomaranczowy
    niebieski
    czarny i bialy

    Moze ma ktos jakis pomysl gdzie moglo powstac zwarcie ????
    pozdrawiam i z gory dziekuje

  • #2 09 Mar 2009 14:34
    gzresieknysa
    Poziom 20  

    Podłącz pod ten steronik w drzwiach kierowcy. Weź kontrolkę w łapkę i sprawdź na których przewodach masz podawane zasilaniena na pozostałe trzy siłowniki i będziesz wiedział gdzie go wpiąć.
    A jeśli chodzi o bezpiecznik to zobacz czy nie uszkodziłeś wiązki w przelotce .

  • #3 09 Mar 2009 17:32
    milejow
    Poziom 42  

    A w jakim celu dokladales silownik slave do drzwi kierowcy,montowales sterowanie radiowe?

  • #4 09 Mar 2009 17:52
    krukoo
    Poziom 10  

    Witam kolegów
    Dokładnie montowalem sterowanie radiem moje podłączenie działa bez najmniejszych problemow czyli centralka i silownik slave ktory podlaczylem za to cala istalacja fabryczna nie chce chociaz jej nie ruszalem
    sprawdzalem kabel po kabelku wszystkie jakie wychodza z drzwi nie nie maja przebicia miedzy soba ale nie maja chyba ze gdzies stykaja sie z masa o tym nie pomyslalem moze najlepiej na poczatek bedzie wymienic te 4 kabelki od fabrycznej instalacji ???

  • #5 09 Mar 2009 18:08
    milejow
    Poziom 42  

    Dokladnie sprawdz podlaczenie centralki radiowej do instalacji auta.Po twojej wypowiedzi wnioskuje,ze podpiete masz tylko 4przewody z centralki-2Xzasilanie i 2 do slave,a.Po odpieciu dolozonego systemu dalej pali bezp?

  • #6 09 Mar 2009 19:30
    krukoo
    Poziom 10  

    Witam ponownie
    jak odłączę sterownik to dalej pali bezpiecznik sterownik podłączyłem osobno zalilanie z puszki z bezpiecznikami i osobno pociagnalem kabel do silownika ktory zamontowalem w drzwiach

  • #7 09 Mar 2009 20:10
    jurekk55
    Poziom 34  

    siłownik w drzwiach kierowcy jest "mechanicznie"(kluczykiem)sterowanym modułem CZ.podłącz przewody fabryczne,wykorzystaj 2 przewody i zamontuj siłownik slave.Niczego nie podpinaj pod oryginał!!

  • #8 09 Mar 2009 20:26
    krukoo
    Poziom 10  

    mam podlaczyc dwa przewody pod orginal ??? i nic nie podlanczac ?? czyli mam cos podlanczac pod oryginalny stycznik(ten niby silownik) ktory jest w drzwiach czy nie ??? pociagnalem juz dwa kable przez drzwi pod kolumne kierownicza czy moge to gdzies tam wpiac zeby dzialalo?? chcialbym ominac oryginalna instalacje w drzwiach kierowcy bo wydaje mi sie ze tam cos mi robi zwarcie albo przwody albo ten oryginalny stycznik

  • Pomocny post
    #9 09 Mar 2009 20:41
    milejow
    Poziom 42  

    jurekk55 napisał:
    siłownik w drzwiach kierowcy jest "mechanicznie"(kluczykiem)sterowanym modułem CZ.podłącz przewody fabryczne,wykorzystaj 2 przewody i zamontuj siłownik slave.Niczego nie podpinaj pod oryginał!!

    Co ty pleciesz,slave jest sterownikiem mech,od kiedy to on ma kable sterujace???Wstawil sterownik i slave,a by miec zamek na pilota.
    Autor tematu niech sprawdzi,czy podczas przeciagania kabli nie uszkodzil tych fabrycznych,cos jest zwalone .Na razie trzeba tym sie zajac,podlaczenie mastera pozniej.Slave,a mozna zostawic i polaczenia centrali radiowej

  • #10 09 Mar 2009 21:05
    jurekk55
    Poziom 34  

    krukoo napisał:
    mam podlaczyc dwa przewody pod orginal ??? i nic nie podlanczac ?? czyli mam cos podlanczac pod oryginalny stycznik(ten niby silownik) ktory jest w drzwiach czy nie ??? pociagnalem juz dwa kable przez drzwi pod kolumne kierownicza czy moge to gdzies tam wpiac zeby dzialalo?? chcialbym ominac oryginalna instalacje w drzwiach kierowcy bo wydaje mi sie ze tam cos mi robi zwarcie albo przwody albo ten oryginalny stycznik
    cztaj ze zrozumieniem.

  • #11 09 Mar 2009 23:10
    krukoo
    Poziom 10  

    dziekuje wszystkim za pomoc w weekend przeciagne sobnie nowe 4 kabelki os fabrycznego sterownika do kostki pod kolumna kierownicza
    jest cos co moglo by powodowac zwarcie w tym fabrycznym styczniku w drzwiach kierowcy???
    silownika slave nie wysteruje do zamykania pozostalych drzwi ?

  • Pomocny post
    #12 10 Mar 2009 07:06
    milejow
    Poziom 42  

    Sterownik zamka masz w drzwiach,tak?Kable silownika slave podpinasz do kabli zasilajacych silowniki oryginalne a sterowanie masami ze sterownika radiowego podpinasz do kabli sterujacych biegnacych od wkladki zamka do centralki fabrycznej.Jesli sterownik fabryczny zamka jest w drzwiach,nie musisz przechodzic przewodami przez przepust drzwiowy do kabiny(wszystko masz juz w drzwiach).Chyba.ze chcesz podlaczyc sygnalizacje kierunkami

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME