Witam po raz pierwszy
dzisiaj istalowalem sterownik centralnego zamka w Matizie autko mialo fabryczny centralny zamek dolozylem silownik slave podlączylem i wszystko bylo by dobrze gdyby nie jakies zwarcie(pali mi bezbiecznik od zamka centralnego oryginalnego) wszystkie drzwi sie zamykaja a otwieraja sie tylko kierowcy (dzieki silownikowi ktory zalozylem) sprawdzalem kable wyglada ze sa ok wydaje mi sie ze cos jest w fabrycznym sterowniku i teraz moje pytanie
Jak podlaczyc sterownik typu master do oryginalej instalacji mam tam 4 przewody:
pomaranczowy
niebieski
czarny i bialy
Moze ma ktos jakis pomysl gdzie moglo powstac zwarcie ????
pozdrawiam i z gory dziekuje
dzisiaj istalowalem sterownik centralnego zamka w Matizie autko mialo fabryczny centralny zamek dolozylem silownik slave podlączylem i wszystko bylo by dobrze gdyby nie jakies zwarcie(pali mi bezbiecznik od zamka centralnego oryginalnego) wszystkie drzwi sie zamykaja a otwieraja sie tylko kierowcy (dzieki silownikowi ktory zalozylem) sprawdzalem kable wyglada ze sa ok wydaje mi sie ze cos jest w fabrycznym sterowniku i teraz moje pytanie
Jak podlaczyc sterownik typu master do oryginalej instalacji mam tam 4 przewody:
pomaranczowy
niebieski
czarny i bialy
Moze ma ktos jakis pomysl gdzie moglo powstac zwarcie ????
pozdrawiam i z gory dziekuje