Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polonez atu 1,6gli instalacja lovato cięrzko pali jak zimny

brambor44 08 Mar 2009 22:18 4150 4
  • #1 08 Mar 2009 22:18
    brambor44
    Poziom 10  

    Mam Poldka atu 1,6gli na mono-wtrysku+kat. i instalacje lovato II generacji lecz ostatnio wywaliłem krokowca bo nie reagował na sygnał z kontrolera STAG2L.Więc wstawiłem register.I są teraz problemy z odpaleniem silnika jak jest zimny(na samym LPG).Ponadto zauważyłem że przy filtrze powietrza coś dziwnie dzwoni-termostat sterujący powietrzem się rozleciał(przetarł się plastik)więc usunąłem tą klapkę w środku! I jak się uda uruchomić silnik to ma bardzo nie równe obroty na biegu jałowym ale jak przytkam reką wlot zimnego powietrza to obroty idą w górę tak 2000obr/min i powoli spadają do 900 i silnik pracuje w miarę równo!
    Moje 1 pytanie czy ten termostat powietrza ma jakiśkolwiek wpływ na pracę na LPG?
    2 pytanie do czego służy ta mosiężna śrubka na śrubokręt w parowniku niedaleko węża od płynu chłodniczego patrząc z góry? Czy ten opis jest prawidłowy(JPG)?
    Polonez atu 1,6gli instalacja lovato cięrzko pali jak zimny
    3 pytanie czy mogę ustawić dawkę gazu (register) według testera sondy lambda na optymalna dawkę tak aby nie uszkodzić kat.
    Proszę o jakieś wskazówki dotyczące poprawnej regulacji dawki gazu oraz podciśnienia w parowniku lovato!!!:D

    0 4
  • #2 09 Mar 2009 08:50
    pawelgli
    Poziom 13  

    termostat powietrza ma bardzo duży wpływ na działanie instalacji lpg. Generalnie gaz nie lubi ciepłego powitrza. Kup nowy termostat albo całkiem odłącz rurkę od ciepłego powietrza. Jak masz tester lambda to sobie bez problemu ustawisz instalację. Jak będziesz ustawiał to ustawiaj tak żeby lambda wyszło 1 zresztą jak ustawić instalację masz dokładnie opisane właśnie w dziale samochody instalacje gazowe w ogłoszeniach trzecie od góry temat podświetlony na niebiesko

    0
  • #3 09 Mar 2009 20:17
    brambor44
    Poziom 10  

    Instalację już wyregulowałem, termostat od powietrza wywaliłem, rurkę od ciepłego powietrza też usunąłem.Teraz zadaje sobie pytanie czemu ten krokowiec wo gule nie reagował na sygnał z kontrolera sondy. Jak założyłem register i odpaliłem auto to przy dodawaniu obrotów silniczek tylko się trząsł lekko lecz nie pracował ten słupek ani w górę ani w duł.Nie wiem czy wina leży po stronie wadliwego sterowania silniczkiem czy też winowajcą jest sam silniczek.
    Czy jest jakiś szybki sposób sprawdzenia sprawności krokowca.:?::?:

    0
  • #4 09 Mar 2009 21:34
    dariusz105
    Poziom 26  

    do prawidlowej pracy sonda lambda musi miec ponad 300 C.kontroler czeka na oznaki pracy sondy.

    0
  • #5 09 Mar 2009 22:01
    brambor44
    Poziom 10  

    Ale ja dokonywałem tych obserwacji na nagrzanym silniku(trzy razy załączył się wentylator na chłodnicy). To nie wierzę aby sonda nie miała tych 300*C

    0