Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Praca inżynierska - budowa anten Wi-Fi

09 Mar 2009 00:11 2773 5
  • Poziom 2  
    Witam

Jestem studentem informatyki na kierunku sieci komputerowych.
    Nadszedł czas na wybor tematu pracy inż.

Postanowiłem poszerzyć swoją wiedzę o anteny przeznaczone do sieci WI-FI.

Jako, że jest to praca inżynierska czyli praktyczna pomyślałem sobie , że wypadalo by stworzyć jakąś/jakieś anteny.

Następnie przyszlo mi do głowy,że dobrze było by porównać efekt prac z firmowymi wyrobami ( koszty, parametry pracy, jakość wykonania)

Ostatnia sprawa, którą jeszcze rozważam to popełnienie jakiegoś małego programiku, który po wprowadzeniu danych typu np:

-kąt w pionie/poziomie
    -polaryzacja
    -zysk

byłby w stanie ( w zależności od anteny) conajmniej opisać parametry techniczne do budowy takiej anteny,a w najlepszym wypadku przedstawił to choć po części graficznie ( znam podstawy php,javy,c++ i TP)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pierwsze co mnie martwi to zbyt ogólny temat ( prośba o zawężenie), a po drugie nie mam pomysłu na zwięzły i jednoznaczny temat pracy , który mogłbym zaproponować swojemu promotorowi (prośba o propozycje).

To jest właśnie temat, z którym zwracam się do Forumowiczów :)

Z góry dziękuję za każde rady , wskazówki i inne próby pomocy
    pozdrawiam :)
  • Poziom 24  
    W tym temacie nic nowego nie wymyślisz, nie wiem czy warto się pchać. Koneicznie musisz pisać o antenach?
  • Poziom 2  
    do agorny:
    czy praca inzynierska musi być o tworzeniu czego co jeszcze nie powstalo ?

do androot: