Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

SHARAN kluczykiem nie moge zamknac ani otworzyc...

10 Mar 2009 12:47 11235 11
  • Poziom 19  
    Witam serdecznie,prosba z serii wczoraj dzialalo,dzisiaj juz nie :)
    Z pilota ladnie zalacza centralnym,otwiera i zamyka wszystkie drzwi lacznie z klapa. A przestalo reagowac na wsadzenie klucza w zamek od drzwi kierowcy,ani zamknac,ani otworzyc.Jedynie moge operowac recznie w zamku tylniej klapy? Jeny,czy cos sie rozprogramowalo? Czy poszedl mechanizm zamka w drzwiach kierowcy? Sharan po liftingu,model 2001. Prosze o pomoc.
  • Poziom 10  
    a czy kluczyk kreci sie w koło ???
    miałem taki przypadek może to troszkę prymitywne ale WD40 pomogło wcisnąłem rurkę w zamek i napryskałem po 5 minutach zameczek chodził
    pozdrawiam
  • Poziom 10  
    Wiec WD40 powinien załatwic sprawe
    jeżeli nie to z tyłu wkładki bedziesz miał uszkodzoną obudowę z tyłu pin jest zawleczka zabezpieczony pewnie obudowa pękła i zawleczka wypadla dlatego nie ma reakcji
  • Poziom 19  
    O super :) Hmm,zawsze jezdzilem Omegami,ale koniecznosc posiadania duzego,pakownego i oszczednego auta zmusila mnie do zmiany z V6 na klekotka:) i wybor padl na Sharana.Probowalem znalezc jakies forum o w.w modelu WV,ale nie ma :) Porad bedzie trzeba szukac po innych WV forach. Fotorelacja super. Najpierw rozbiore tapicerke i zobacze co slychac,choc nie wydaje mi sie po moich objawach,zeby byla potrzebna az taka ingerencja w zamek.U mnie sie nie obraca o 360' normalnie chodzi i tak samo czuc opory jak przy dzialajacym,moze jest jakas przepustka sterowana elektronicznie kodami przez naciskanie pilota,albo cos nacisnelem wewnatrz. A moze to byc przyczyna,iz przy wlaczonym zaplonie nacisnalem "otworz" na pilocie?
  • Poziom 10  
    Ja bym stawiał na to
    ogor21 napisał:

    to z tyłu wkładki bedziesz miał uszkodzoną obudowę z tyłu pin jest zawleczka zabezpieczony pewnie obudowa pękła i zawleczka wypadla dlatego nie ma reakcji
  • Poziom 34  
    wykręć najpierw tę wkładkę zamka i zobacz czy wiosełko się nie ułamało bo jeśli mechanicznie kluczykiem przekręcasz a rygiel zamka drzwi kierowcy się nie podnosi to wina leży po stronie wkładki zamka a nie samego zamka i niepotrzebnie rozbierzesz całe obicie drzwi a jak już chcesz je rozebrać to to Ci pomoże :
    http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122053&start=0
  • Poziom 2  
    Mój problem z centralnym zamkiem jest "dziwny". Otóż jak otwieram z pilota to otwierają się zamki drzwi pasażera i tylne drzwi prawe i lewe, a kierowcy się zamykają, przy zamykaniu, kierowcy się otwierają a tamte trzy się zamykają, czyli zamek w dzwiach kierowcy działa odwrotnie. tylnej klapy przestał reagować. stało się to prawdopadobnie po tym jak skożystałem z funkcji domkniecia szyb przez przytrzymanie kluczykiem 2 sek. zamykania dzwi kierowcy.
    Szyby się domkneły ale na drugi dzień stwierdziłem że auto zaczeło "swirować" przez:
    -centralny zamek kierowcy zaczął działać odwrotnie
    -przestało działać radio działa tylko wysówanie CD
    -przestało działać podswietlanie kierownicy (multifunkcjonaln) i jego funkcje czyli sterowanie radiem, sygnał dzwiękowy(titek), tempomat chodz na tablicy rozdzielczej wyswietla się kontrolka że jest aktywny
    -nie da się wyłączyć kontrolki działania ESP
    -przy włączeniu zapłonu kasują się dane z pamięci komputera czyli przebiegi, spalanie, średnie spalanie itp, kasuje się terz ustawienie zegarka na liczniku
    Kto mi coś poradzi?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Bezpieczniki oczywiście wszystkie sprawdzone? I nie tylko tak "na oko" ? Byki z komputera poczytane?
  • Poziom 2  
    Ha. Dzięki za podpowiedz z tym dokładnym sprawdzeniem bezpieczników. I okazało się że odpowiedzialnym za wszelkie nieprawidłowosci był o dziwo bezpiecznik nr nie 19 od centralnego zamka tylko 32 od układu sterowania pracą silnika. kto by pomyślał.