Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nie odpala Mercedes E 220 cdi 2000rok

viptradeac 10 Mar 2009 22:41 6478 5
  • #1 10 Mar 2009 22:41
    viptradeac
    Poziom 19  

    Koledzy potrzebuje pomocy z Mesiem bo rzucił palenie z dnia na dzień. Nie mogę go na chwile obecna zdiagnozować bo jeszcze nie dotarł do mnie dojedzie na lawecie jutro rano. Co posprawdzałem na wyjeździe.

    Sprawdziłem wszystkie wejścia i wyjścia z ECU zgodnie z autodata wszystko oki.
    Zasilania w aucie i na czujniki oki.
    Oporność tak jak w autodacie wszędzie sie zgadza tylko w przypadku czujnika ciśnienia na listwie małe odchylenie o 1 ohm od normy.
    Świece podgrzewają.
    Czujnik położenia wałka rozrządu sprawdziłem zasilanie i oporność jest OKI nie miałem oscyloskopu wiec jeszcze sprawdzę krzywa.
    Immo raczej odpada bo po włożeniu kluczyka jest rozpoznany odblokowuje sie kierownica i można pokręcić rozrusznikiem a to przecież ECU przez przekaźnik wysteruje rozrusznik wiec chyba immo odpada.
    Paliwo jest ciśnienie na listwie przed pompo wtryskami jest. Filtr paliwa nie zapchany.

    Dostałem kartkę ze spisanymi kodami błędów od właściciela ale nie mogę ich ogarnąć. Nie wiem czym była robiona diagnoza. Ale tak na wszelki wypadek podam :

    CDI

    PA112 bez opisu

    EIS
    B1053

    ME
    P1241
    P01f3
    P0768
    P227f
    P12AB


    Moze ktrś sie już spotkał z takimi problemami w Mesku nie jestem specjalista wiec liczę na wasza pomoc każda sugestia jest dobra ale darujcie sobie wpisy typu jedz na serwis daj do kogoś :)

    Dodano po 2 [godziny] 58 [minuty]:

    Koledzy doszperałem do momentu ze wtryski nie podają paliwa to teraz pytanie dlaczego co może blokować rozruch.

    0 5
  • #2 13 Mar 2009 16:00
    viptradeac
    Poziom 19  

    Koledzy nikt nie pomoże ??

    0
  • Pomocny post
    #3 13 Mar 2009 16:11
    autoas
    Poziom 42  

    Ciśnienie na szynie?
    Wtryski na przelewach?
    Albo odrazu wymień zawór na listwie CR :)

    2
  • Pomocny post
    #4 13 Mar 2009 16:41
    makidede
    Poziom 16  

    Jeśli uszkodzony jest jeden wtryskiwacz nawet mechanicznie sterownik nie zezwoli na uruchomienie silnika.Sprawdzić trzeba ilość zwracanego paliwa przez każdy wtryskiwacz podczas rozruchu za pomocą menzurek.Wszystko będzie jasne.

    0
  • #5 13 Mar 2009 17:10
    viptradeac
    Poziom 19  

    Kurczenie mam tego sprząta do mierzenia ciśnienia czy ktoś wie jak to zdiagnozować tak łopatologicznie

    Dodano po 16 [sekundy]:

    miało byc nie mam

    0
  • #6 14 Mar 2009 19:35
    viptradeac
    Poziom 19  

    OKi koledzy temat opanowany czujnik cisnienia na listwie a dokładnie oring sie skończył wymiana na nowy za 4.50 i autko odpala:)

    0