Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Szukam] Alternator Hitachi schemat wewnętrzny.

10 Mar 2009 19:53 8794 14
  • Moderator Samochody
    Jak w temacie, alternator z wtyczką 4-ropinową, potrzebuję schemat wewnętrzny, oraz połączenia z resztą instalacji ( tzn wycinek schematu z obwodami ładowania i lampki). Cokolwiek - Z Opla Astry czy Corsy z pierwszej połowy lat '90, byle diesel.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Pomocny post
    spec od auto-elektro
    [Szukam] Alternator Hitachi schemat wewnętrzny.

    Napisz o co konkretnie Ci chodzi.P
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Moderator Samochody
    Konkretnie to chodziło mi o schemat wewnętrzny alternatora Hitachi - nie miałem czasu dokonać sekcji zwłok, a bardzo interesuje mnie dlaczego regulator napięcia ma 6 wyprowadzeń, w dalszej kolejności interesuje mnie sposób włączenia do instalacji lampki kontrolnej ładowania. Konkretnie w przypadku Opla Corsy TD Isuzu, rocznik '91.
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    spec od auto-elektro
    Pomimo że schemat powyżej jest z nowszego modelu w podłączeniu nie powinno być zasadniczych zmian alternatora G-6 i przekaźnika ładowania K-79. Jeżeli chodzi o regulator
    [Szukam] Alternator Hitachi schemat wewnętrzny.
    to podłączenie jest następujące;
    B- podłączone bezpośrednio pod śrubę głównego zasilania alternatora
    S-pomiar napięcia akumulatora-wyprowadzenie w okrągłym złączu
    R-przez opornik 16Ω do szczotki
    L-kontrolka plus diody wzbudzenia-wyprowadzenie w okrągłym złączu
    F-druga szczotka
    E-podłączenie masy
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    spec od auto-elektro
    Jasne że tak OK.P
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Moderator Samochody
    Oprócz tego że się całkowicie sfajczył to żaden. Wirnik rezystancja ok 2.4 oma, stojan widoczne ślady przegrzania, z mostka diody powypadały.... Tak pytam z ciekawości, takiego jeszcze nie miałem.
  • Pomocny post
    spec od auto-elektro
    Mam nadzieję że sprawdziłeś czy świece się wyłączają bo często padał czujnik temperatury /taki z przewodem/ bo będzie replay.
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    spec od auto-elektro
    Około 3Ω powinno być ,rzeczywiście za mało ale po takim ogniu to nie ma się co dziwić.P
  • Poziom 2  
    \Pozwolicie to dodam co nieco do pełni obrazu problemów z alternatorami w silnikach opla td i innych aut , to co piszecie jest prawdą ,ja chciałbym dodac że jeśli pompa wtryskowa ma uszkodzony element podwyższania obrotów zimnego silnika to alternator obciązony prądem świec żarowych znacznie skraca swoją żywotnośc , a miejsce mocowania w okolicy kolektora wydechowego definitywnie obciąza go termicznie ,co w sumie daje ok. 5 lat bezawaryjnej pracy. Ps przy tak rozległych uszkodzeniach lepiej kupić nowy.
  • Użytkownik usunął konto