Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

FIAT CC 700 96r gażnik AISAN - spory problem

11 Mar 2009 09:53 4830 5
  • Poziom 2  
    Na wstępie chcę powiedzieć coś a aucie. Kupiłem cc z aisanem na gazie.
    Auto chodziło na gazie ale nie na benzynie - okazało się że poprzedni właściciel wyłączył w ogóle dopływ paliwa bo przewody były sparciałe i wylewało się z nich paliwo - zmieniłem na nowe. Rurki od podciśnień były źle zamontowane i część z nich było brak (po tym co czytałem nie wiem jak to auto chodziło :/) - ściągnąłem schemat podłączenie rurek podpiąłem każdą jedną po kolei odznaczając na schemacie. Wymieniłem świece ( na NGK) i kable WN. Auto wyjechało z warsztatu od zaprzyjaźnionego mechanika i po przejechaniu +/-200 km padło podczas jazdy normalnie jakby odcięło paliwo i nic nie zapali. Na benzynie jeździł ale nie zapalił (dziś wymieniam pompkę paliwa) dodam, że po przełączeniu w czasie jazdy na benzynę sprawował się dobrze na luzie gasł. Dwa razy wywinął mi ten sam numer. Paliwo jest zarówno gaz jak i benzyna. Szlag mnie trafi przecież nie da się wybrać nigdzie poza miejsce zamieszkania bo padnie :/ Drugi mechanik patrzył na niego wziął "mądrą książkę" o cieniasku popatrzył posprawdzał i skomentował - "To może być najbardziej absurdalna rzecz do wymiany bo nic mu nie dolega (sprawdził odmy od podciśnień, gaźnik, instalacje LPG)" ?
    co robić pomóżcie ??
    Jeszcze jedna rzecz może też powiązana układ grzewczy odpowietrzony ale dalej nie grzeje może to nagrzewnica ?
  • Pomocny post
    Poziom 42  
    Po prawej stronie , jest złączka od czujnika wału , bardzo lubi śniedzieć lub urywają sie przewody , sprawdz to połączenie.
  • Poziom 2  
    Wczoraj wymieniłem pompkę paliwa - niestety to nie jest chyba główna przyczyna gaśnięcia auta na benzynie - wyczytałem, że może to być kwestia ustawienia dwóch śrub przy gaźniku od biegu jałowego i szybkiego biegu jałowego - ale to już mechanik będzie robił. Co do czujnika położenia wału wyjąłem jak kolega radził sprawdziłem, przeczyściłem i zamontowałem. Zatkałem jeszcze jeden odpływ powietrza przy silniczku bo tak podpatrzyłem w innym cienkim. Z racji tego, że zrobiłem to wszystko i dopiero paliłem go nie wiem co bardziej pomogło ale auto pracuję równiej.
    Gorzej bo skrzynia padła i wczoraj dojechałem do domu na 2 biegu, pod blokiem wskakiwała 4 i tak dziś rano zawiozłem go do roboty skrzyni - może to tylko wodziki? Poprzedni właściciel poszedł przy tym samochodzie po najmniejszej linii oporu - nie obrażając nikogo nawet zrobił wiejski tuning - przy wrzucaniu wstecznego zaczynało się pikanie jak w ciężarówce czy dostawczaku, żarówka z brzęczykiem. Tematu nie zamykam - ponieważ to co mechanik jeszcze mi powie może się komuś przydać.
  • Poziom 28  
    uszczelka pod glowicą
  • Poziom 2  
    To już sprawdzałem i jest w porządku na razie nie mam informacji od mechanika co z skrzynią i całą resztą :/
  • Poziom 2  
    Auto wróciło od mechanika zblokowana skrzynia biegów na 4 biegu synchronizator czy wodziki nie wiem ale teraz działa lux :D co do reszty problem z paleniem na benzynie byłby został nie rozwiązany ale okazało się przełącznik paliwo gaz a dokładniej jego przewody połączeniowe są poprzepalane po przelutowaniu ich śmiga i pali nadal gaśnie na luzie ale to już najmniejszy problem
    dzięki za pomoc